Insa mai importanta si incurajatoare este reactia companiilor romanesti in fata acestei tendinte: Internetul ocupa un rol tot mai important in strategia lor de comunicare, iar folosirea unui blog corporate raspunde nevoii de a comunica eficient cu potentiali clienti sau parteneri de afaceri.

Astfel, companiile autohtone incep sa inteleaga ca blogul corporate reprezinta un mod de comuncare directa, rapida si eficienta cu proprii consumatori.

Compania de consultanta in comunicare Premium Communication lanseaza azi, in premiera pentru Romania, blogul corporativ al agentiei, la adresa www.premiumpr.ro/blog.

„Am simtit nevoia sa ne spunem deschis parerile si pasurile despre tot ceea ce inseamna PR in Romania, despre practici, etica, perceptiile asupra profesiei, serviciile noi si noile medii de comunicare, dar si despre multe alte lucruri care ne plac sau ne intereseaza”, explica Sorana Savu, Senior Partner la Premium Communication.

Compania isi propune astfel sa comunice activ si la un nivel informal, atat cu clientii actuali sau potentiali, cat si cu toti cei interesati intr-un fel sau altul de domeniul relatiilor publice, fie ca sunt studenti sau profesionisti in arii conexe.

Citeste si:

„Mi se pare ca un astfel de instrument de comunicare poate spune despre noi mult mai mult decat o prezentare formala a companiei. Blogul are sanse mai bune sa ne arate chiar asa cum si ne permite sa punem punctul pe i”, adauga Sorana Savu.

Comunicarea pe blog se va face in limba romana, pentru a facilita discutiile cu vizitatorii.

Blogul face parte dintr-un website nou, dezvoltat impreuna cu Kinecto Permission Marketing, www.premiumpr.ro.

“A fost un proiect care ne-a entuziasmat de la inceput. Echipa de la Premium este extraordinara, iar proiectul in sine a fost o experienta interesanta pentru noi toti. si - felicitari pentru lansarea blogului!”, spune Elis Iaia, Client Service Director la Kinecto.