In prima saptamanii a lunii iunie, Campionatul European de Fotbal a fost unul dintre subiectele preferate ale presei, fiind inregistrate 12.214 de mentiuni dintre care 11.258 au fost in mediul online, 459 la TV*, 308 mentiuni la posturile de radio si 189 de mentiuni in presa scrisa, conform studiului MediaTrust.

Printre sursele care au publicat/difuzat cele mai multe materiale referitoare la EURO 2016 se numara: Sport.ro – 255 mentiuni, Gazeta Sporturilor – 38 mentiuni, Digi FM – 88 mentiuni, Pro TV – 165 mentiuni (au fost excluse canalele TV de sport).

Despre Campionatul European de Fotbal s-a discutat si in social media – 5.624 de mentiuni in perioada 1-8 iunie 2016, dintre care 3.981 au fost pe Facebook.

Companiile din Romania au folosit emotia pozitiva generata de participarea echipei nationale la Campionatul din Franta, mizand pe promovarea produselor in contextul acestuia.

Citeste si:

Astfel, in topul brandurilor cu cele mai multe reclame este Telekom cu 2.586 de reclame, urmat de Coca Cola cu 2.208 reclame si Bergenbier cu 2.107 reclame.

Retailerul Penny Market este in top cu 1.653 de reclame, urmat de atex cu 1.187 reclame si Selgros cu 1.126 reclame. Din clasament mai fac parte: Lay’s cu 949 reclame, Billa cu 728 reclame, Pringles – 654 reclame, emag.ro – 406 reclame, Flanco – 333 reclame, Socar – 323 reclame, Petrom – 306 reclame, Orange – 306 reclame, Hyundai – 268 reclame si Carrefour – 259 reclame.

In topul surselor cu cele mai multe reclame difuzate se numara Sport.ro – 1.544 reclame, Radio Zu – 878 reclame si Gazeta Sporturilor – 9 reclame.