Aleksandras Cesnovicius, CEO-ul Pro TV, a declarat ca obiectivul postului televiziune pe care il conduce este sa ofere o productie cat mai locala si o calitate inalta, iar intreaga echipa lucreaza in a gasi formate internationale si a le adapta la audienta locala. Totodata, seful Pro TV afirma ca postul de televiziune se afla intr-o zona confortabila, in care se concentreaza foarte mult pe productia din viitor.

“In urmatorii doi ani, cred si vreau ca Pro TV sa arate cat mai local si sa ofere o calitate cat mai inalta. Asta este directia pe care ne-o asumam, astea sunt cuvintele cheie care ne definesc. Trebuie sa avem o relevanta locala si cand spun asta ma refer ca, indiferent ce format international aduci, conteaza cat de bine reusesti sa il adaptezi la audienta din tara”, a declarat Aleksandras Cesnovicius pentru wall-street.ro.

Seful Pro TV a adaugat ca, plecand de la acest considerent, incearca sa contruiasca o echipa cat mai potrivita pentru a adapta idei internationale la audienta locala. “Nimeni nu descopera idei necunoscute pana acum, pur si simplu le adaptam pe plan local. Aceasta este cheia succesului: cum preiei ideea si cum o transpui pe piata locala, aducand cat mai multa calitate show-ului, iar aici nu ma refer la lumini sau alte detalii tehnice, ci la modul in care spunem povestea, cum facem oamenii sa-si investeasca timpul in produsele noastre si sa se simta bine”, a adaugat Cesnovicius.

Echipa pe care Aleksandras Cesnovicius incearca sa faca cat mai puternica si sa o adapteze la cerintele postului este formata din aproape 700 de angajati, iar CEO-ul Pro TV a declarat ca nu intentioneaza sa angajeze sau sa concedieze alte persoane.

Printre formatele internationale preluate si adaptate de Pro TV se numara si Supravietuitorul, emisiune ce va avea premiera pe 12 septembrie si va difuzata in fiecare luni si marti, de la 20:30. Totodata, emisiunea a presupus cel mai mare buget pentru un show din Romania, de anul acesta si “poate din istoria televiziunii romanesti”, dupa cum a declarat Cesnovicius, care nu a facut publica investitia, mentionand doar ca este vorba de milioane de euro.

In ceea ce priveste succesul unei televiziuni generaliste, seful Pro TV considera ca aceasta trebuie sa mentina echilibru in randul unor interese variate: “Cand vorbesti despre audienta posturilor generaliste, oamenii vor sa aiba acces la orice. Noi nu ne putem axa pe continut de nisa, trebuie sa acoperim totul, atat informatii si stiri, cat si divertisment si trebuie sa o facem intr-un mod cat mai bine putinta”.

Din acest punct de vedere, seful Pro TV afirma ca postul de televiziune se afla intr-o zona confortabila, in care pasul urmator este accentul pe productiile viitoare: “Ne aflam intr-o perioada relaxata, prin comparatie cu ce am experimentat pana acum, si deja vedem mult mai departe in viitor. De aceea putem sa anuntam astazi productiile din primaravara lui 2017”, a incheiat Cesnavicius, facand referire la anunturile facute publice astazi privind juriile Vocea Romaniei Junior si Masterchef, emisiuni ce vor rula in 2017.

Postul de televiziune detinut de Central European Media Enterprises (CME), a anuntat grila de toamna, care va include doua noi emisiuni - Supravietuitorul si Jocuri de Celebritate . Totodata, reprezentantii companiei au anuntat schimbarea juriului Masterchef, noii membri fiind Razvan Exarhu, Liviu Popuescu si Samuel Le Torriellec. Grila de toamna a Pro TV va debuta pe 9 septembrie, odata cu sezonul sase al emisiunii Vocea Romaniei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri