Cooptarea lui Adrian Chiuhan in echipa MullenLowe are loc in aceeasi perioada in care agentia l-a numit in pozitia de director de creatie pe Eugen Suman, cu o experienta de peste zece ani in publicitate si care anterior a detinut aceeasi pozitie la Kubis Interactive, agentie online specializata in marketing digital.

„Chiuhan este un strateg de exceptie, pe care il urmaresc de ceva vreme. Acesta este clar momentul cel mai bun de intalnire intre el si noi: astazi, este exact piesa de care aveam nevoie pentru a ne completa the dream team - impreuna cu Chiuhan si cu Suman, noul executive creative director al agentiei, suntem mai pregatiti ca niciodata sa provocam industria”, spune Hortensia Nastase, vcepresedinte Lowe Romania.

Chiuhan a lucrat in mai multe agentii din Romania, precum McCann, Mercury 360, Publicis, GMP, Tempo Advertising sau Leo Burnett si a colaborat cu clienti din varii industrii, de la FMCG la banking, de la auto la pharma si de la oil & gas la transporturi.

Citeste si:

„Unii zic ca e cea mai buna perioada sa lucrezi in publicitate, caci se schimba foarte multe paradigme, atat in marketing, cat si in modul de a face advertising. Provocarile la care o agentie trebuie sa raspunda astazi sunt multiple, iar asta presupune calitati multidisciplinare si oameni cu o capacitate mare de intelegere si integrare. Cred foarte mult ca fiecare agentie trebuie sa-si dezvolte propriul mod de lucru si, mai ales, sa aiba capacitatea de a da oamenilor libertatea de care au nevoie pentru a face cel mai bun work al lor. Acest lucru presupune o flexibilitate imensa, maturitate si, in special, asumarea unor riscuri. MullenLowe este o astfel de agentie si ma bucur enorm sa fac parte aceasta echipa, adauga Adrian Chiuhan, Head of Strategy, MullenLowe.

Detinuta de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agentii in 65 de tari. Campaniile semnate MullenLowe in 2015 au plasat reteaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru in WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agentii si campanii din lume, realizat pe baza eficientei, strategiei si creativitatii.

In Romania, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alaturi de Initiative (media), Golin (relatii publice), Profero (digital), BPN (media) si MedicOne (comunicare in domeniul medical si farmaceutic).