Departamentele de creatie ale grupului Ogilvy Romania sunt coordonate incepand cu aceasta saptamana de un Executive Creative Director.

Albert Nica va conduce activitatea creativa a intregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei, alaturi de Dani Macarie, Group Creative Director OgilvyOne si 141 Romania, si ceilalti oameni cheie din echipa de creatie.

“Am incredere ca, pe termen lung, aceasta reorganizare va intari departamentul de creatie si va influenta pozitiv produsul creativ al agentiei si eficienta acestuia pentru clientii grupului Ogilvy” a declarat Albert Nica.

Albert are o experienta de 12 ani in industria de publicitate, atat in sectorul corporate al acesteia, cat si in cel antreprenorial.

Dupa absolvirea studiilor de arta in Bucuresti, Albert si-a continuat pregatirea in Marea Britanie urmand cursuri de specializare in grafica publicitara. Si-a inceput activitatea in publicitate chiar in Marea Britanie, iar dupa un numar de ani a revenit in Romania pentru a conduce primul shop de creatie din tara noastra - Zebra Graphics. Mai tarziu s-a alaturat echipei de creatie de la D'Arcy, unde in scurt timp a devenit unul dintre directorii de creatie, conducand timp de cativa ani contul CONNEX. Dupa un pasaj scurt la Tempo ca Director de Creatie, a revenit in D'Arcy.

Inainte de a prelua pozitia de Executive Creative Director, Albert a condus propriul shop de creatie la care a renuntat pentru se alatura echipei Ogilvy.

De-a lungul timpului, experienta sa a inclus conturi ca: ING Bank, Connex, Kober, P&G, Coca-Cola, Caroli,The Yacht Collection, Crosslander USA, Skol beer, PRO Group, Moldcell etc.

Despre venirea lui Albert la conducerea creativa a Ogilvy Group Romania, Dani Macarie a declarat: "Stiam de Albert, dar nu il stiam pe Albert. Albert stia de mine, dar nu ma stia pe mine. Acum ne stim si suntem tare bucurosi ca lucram impreuna. Sunt sigur ca vom face super treaba."