Sa raspunzi la o intrebare tot cu o intrebare nu-i intotdeauna corect, dar sa raspunzi la o invitatie cu o invitatie se poate dovedi cea mai inspirata atitudine pe care o poti avea. Este ceea ce au facut cei de la Brands & Bears, raspunzand la provocarea Rama pentru a gasi conceptul urmatoarei promotii.

"Vazand ca am castigat pentru a doua oara consecutiv pitch-ul Rama, am stiut ca va trebui sa depasim asteptarile si standardele impuse de promotiile precedente. Provocarea ne-a facut sa topaim de bucurie si acesta a fost chiar punctul de plecare. Am dorit sa reamintim consumatorilor ca, prin dans, orice moment al zilei se poate transforma intr-o sarbatoare, asa ca am lansat 'Danseaza cu Rama!'" marturiseste Cristina Lambru, Director de Creatie, intr-un comunicat emis de agentie.

Toamna aceasta, cutiile de margarina Rama de 500gr vor avea lipit pe capac cate un CD cu cinci melodii reprezentand unul din cele opt ritmuri pe care iti poti incepe ziua: salsa, merengue, tango, rumba, rock'n'roll, samba, cha-cha-cha si vals. Promotia este sustinuta si de o serie de trei spoturi TV. CD-urile contin si o lectie de dans pentru fiecare stil in parte, astfel incat si cei mai putin priceputi o sa fie centrul altentiei. Daca nu pe ringul de dans, macar in bucatarie.

Au impus ritmul si au dansat cu ideile (fara sa se calce pe picioare): Brand manager - Simona Ciuca, Assistant Brand Manager - Carmen Saftoiu, din partea Unilever si Copywriter - Cristina Lambru, Andreea Marcu, Sinziana Andronic, Art Director - Amandine Heyndrickx, Paul Bratu, Director de Creatie - Cristina Lambru, Account Executive - Ana-Maria Stoiculescu, Account Manager - Claudia Mihai, Client Service Director - Emanuel Grigorcea, Account BTL - Maria Chiribau si DTP – Andrei Craciun pentru Brands & Bears.