Grupul PRO pregateste schimbari de identitate la nivelul celor sase televiziuni pe care le detine. In aceasta toamna, toate canalele TV din grup vor fi reunite sub acelasi concept grafic, vizual, dar si la nivel de denumiri. Astfel, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV.

Grupul PRO este prezent de peste 21 de ani si detine in portofoliul Pro TV, principalul canal de televiziune, precum si altele secundare: Acasa, Acasa GOLD, ProCinema, Pro TV International si Sport.ro.

“Pana in acest moment, fiecare dintre canalele noastre secundare era perceput ca o entitate distincta. Din aceasta toamna, ne dorim ca universul PRO sa devina mai mare, mai puternic, iar grupul PRO sa fie perceput ca un intreg. Avem canale secundare foarte puternice, cu o istorie bogata si ne dorim ca fiecare dintre acestea sa functioneze sub aceeasi umbrela PRO. In doua cuvinte, suntem PRO!”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

Acasa TV si Sport.ro se vor numi altfel

Potrivit informatiilor Pagina de Media, care la randul ei il citeaza pe Paul Nistor, grupul PRO a inregistrat la OSIM mai multe marci pentru rebranding-ul unor canale de televiziune: Pro 2, Pro X si Pro Gold.

Potrivit aceleasi surse, Acasa TV si Acasa Gold ar urma sa se reuneasca sub marca Pro Gold, in timp ce al doilea canal de televiziune ce ar urma sa se numeasca altfel ar fi sport.ro. Compania nu a facut nicio declaratie oficiala pe aceasta tema.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri