Reclamele pentru produse alimentare bogate in sare, zahar sau grasime din cadrul programelor de televiziune pentru copii vor fi interzise in Marea Britanie, deoarece autoritatile se confrunta cu o rata din ce in ce mai mare a obezitatii la varste reduse, informeaza NewsIn.

Autoritatea nationala pentru media, Ofcom, a anuntat aceasta noua interdictie, dupa ce a lansat dezbaterile pe aceasta tema in luna martie a acestui an.

Reprezentantii Ofcom au declarat ca au responsabilitatea de a reduce expunerea copiilor sub 16 ani la astfel de reclame. Aceasta regula se va aplica tuturor programelor, la orice ora si pe orice canal de televiziune. Grupurile pentru sanatatea consumatorilor au militat pentru interzicerea totala a reclamelor TV pentru alimentele nesanatoase, pana la orele 9 seara.

Potrivit unui sondaj pe probleme de sanatate, 16% dintre baieti si 10% dintre fetele cu varste intre doi si zece ani sufera de obezitate. Ofcom a estimat ca pierderile pentru veniturile totale din difuzare vor fi de aproximativ 39 de milioane de lire (73,6 milioane de dolari) anual, scazand, dupa o perioada, la 23 de milioane de lire, pe masura ce canalele de difuzare isi amortizeaza, treptat, pierderile.

Ofcom a mai anuntat ca posturile de televiziune precum ITV, Channel 4 si Five vor pierde pana la 0,7% din veniturile totale. Posturile de televiziune pentru copii vor pierde, insa, 15% din venituri, au mai anuntat autoritatile britanice.

Aceste interdictii se vor aplica tuturor posturilor care emit in Marea Britanie si care au licente de la Ofcom, urmand sa fie puse in aplicare inainte de sfarsitul lui ianuarie 2007, insa campaniile publicitare care au inceput deja vor putea rula pana la sfarsitul lunii iunie a anului viitor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri