Dero a demonstrat in cadrul competitiei IPA Effectiveness Awards ca strategia inovativa si creativitatea reusesc sa plaseze brandul in top, transformandu-l in cel mai popular detergent din Romania (31.6% - Cota de piata volum, Iulie-August 2006, ACNielsen).

“Aceasta lucrare dovedeste un adevarat salt de imaginatie, este o idee extrem de curajoasa si inovatoare. Dero si-a pus in valoare specificul romanesc si a reusit sa aiba niste rezultate excelente pe o piata dura, ceea ce reprezinta o realizare extraordinara”, a declarat Robin Woolcock, Managing Director – Volkswagen Group UK, membru in juriul IPA Effectiveness Awards 2006, informeaza un comunicat al companiei Unilever.

Conceptul “99 de pete” a fost comunicat printr-o serie de spoturi TV inovative, create de BBH Londra: “Ciorba de burta”, “Mina de carbuni” si “Ketchup”. BBH Londra este una dintre cele mai apreciate agentii de publicitate din lume.

“Suntem mandri pentru acest premiu. E un prilej de stralucire pe care aceasta marca il merita, mai ales anul acesta, la 40 de ani dupa ce numele Dero a fost rostit pentru prima data in Romania. BBH este o agentie remarcabila in care am investit multa incredere si cu care impartasim cu bucurie acest succes” a declarat Gabriel Predescu, Brand Development Manager Dero.

Citeste si:

“Acest premiu demonstreaza rezultatele remarcabile ce se pot obtine in urma unei colaborari de succes dintre client si agentie, precum si credinta in puterea creativitatii. in cadrul BBH, credem ca acestea sunt cele mai bune ingrediente, in incercarea de a produce o campanie eficienta. Succesul acestei campanii nu ar fi fost posibil fara un brief clar, adus la viata in cadrul unei sedinte de briefing creativa”, a declarat Ben Jenkins, BBH Londra.

Dero s-a nascut in Romania in 1966, la fabrica de detergenti de la Ploiesti.
Istoria moderna a marcii dateaza din 1996, cand, o data cu achizitia de catre Unilever, Dero incepe o noua traditie, de inovatii si succese. Unul dintre cele mai importante evenimente recente a fost relansarea Dero Surf sub platforma “Dero, detergentul care scoate cele mai frecvente 99 de pete”.

IPA Effectiveness Awards este recunoscuta drept cea mai riguroasa competitie din domeniul publicitatii, datorita faptului ca participantii trebuie sa demonstreze eficienta strategiilor de comunicare aplicate. IPA Effectiveness Awards premiaza, mai presus de creativitate si strategie, rezultatele unei campanii de publicitate.

In competitia din 2006, deschisa agentiilor din intreaga lume, au fost inscrise 63 de campanii, apartinand unui numar de 37 de agentii. Printre acestea se regasesc branduri binecunoscute precum Volkswagen, Actimel, Sony Ericsson sau Marks&Spencer.