Compania Napolact si-a dezvoltat o noua identitate de brand, primul pas fiind pozitionarea brand-ului ca si marca traditionala romaneasca, urmand ca marca sa fie impusa pe plan national, printr-o puternica campanie de imagine, a informat compania.

Napolact realizeaza produse traditionale romanesti, la standarde ridicate, impuse de Uniunea Europeana, se precizeaza in comunicatul trimis de companie.

Printre produsele traditionale produse de Napolact si recunoscute de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale (MAPDR), se numara branzeturile Nasal, Manastur, Tarnava sau Alpina, cascavalul Bobalna, telemeaua Huedin si iaurtul Cedra.

Compania Napolact si-a dezvoltat o noua identitate de brand, ca si marca traditionala romaneasca. Noua identitate are la baza elemente care reflecta naturaletea, traditia si calitatea produselor.

In prezent, compania prelucreaza anual 53 de milioane litri de lapte, in cele trei fabrici pe care le detine la Huedin, Baciu si Taga. Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 41 de milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri