Catalin Ignat, directorul de marketing al United Romanian Bereprod Breweries (URBB), a declarat ca vanzarile de bere Tuborg au crescut cu 40% in luna noiembrie, fata de octombrie, in urma campaniei de lansare a marcii Tuborg Christmas Brew (TCB ).

"Cota de piata a companiei, care este de circa 8,7%, ajunge odata cu lansarea TCB, in noiembrie, la circa 9,3%", a precizat Ignat intr-o declaratie pentru NewsIn. El a adaugat ca vanzarile de bere Tuborg si TCB au crescut in noiembrie 2006 cu 10% fata de aceeasi luna a anului trecut.

Campania de promovare a marcii Tuborg Christmas Brew a costat circa 500.000 de euro, potrivit lui Ignat, iar pentru implementarea acesteia advertiserul a lucrat cu patru agentii de publicitate: Tempo Advertising (servicii de PR), Grafitti BBDO (creatie si servicii media), Prospero (BTL - publicitate neconventionala) si Activision Marketing (internet).

Campania ruleaza in perioada noiembrie - decembrie si se desfasoara pe urmatoarele canale: radio, tranzit (mijloacele de transport), presa scrisa, BTL (publicitate neconventionala n.r.) si internet, potrivit reprezentantilor companiei.

Citeste si:

URBB a lansat pe 4 noiembrie, pentru a saptea oara consecutiv in Romania, berea TCB, un produs special conceput pentru sarbatorile de iarna. Marca este lansata, in fiecare an, in prima vineri din luna noiembrie, simultan in Romania, Germania, Danemarca, Rusia si in alte tari din Europa.

Berea Tuborg Christmas Brew va fi prezenta pe piata, in editie limitata, pana la 31 decembrie.

Portofoliul companiei URBB cuprinde marci precum Tuborg Gold, Tuborg Royal Export, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny. URBB este singura companie producatoare de bere din Romania care are in portofoliu o marca internationala dedicata sarbatorilor de Craciun.