Prima campania de publicitate a gamei de produse Gerovital H3 - care au fost concepute si promovate timp de 40 de ani de gerontologul si geriatrul Ana Aslan - a costat circa 350.000 de euro, a spus Manuela Crisan, reprezentantul departamentului de marketing al companiei Farmec Cluj.

Agentia independenta Next Advertising, care a mai dezvoltat campanii pentru branduri precum Unirea, Murfatlar sau Fulga, a asigurat atat serviciile de creatie, cat si de media (planificare si achizitie de spatiu publicitar).

Campania a inceput in noiembrie si a rulat la TV si in presa scrisa, potrivit reprezentantilor companiei. Campania pe TV s-a incheiat pe 19 decembrie, iar cea in presa scrisa va rula si in luna ianuarie. "S-ar putea ca aceasta campanie de promovare sa continue si din a doua jumatate a lunii februarie", a spus pentru NewsIn, Roxana Florescu, media manager al agentiei Next Advertising.

Citeste si:

Agentia Next Advertising - care numara in portofoliu clienti precum Vodafone, Albalact, SSC Pharma, Western Union si Banca Transilvania - a fost selectata de Farmec Cluj in urma unei licitatii, desfasurate in august 2006, la care au participat circa noua agentii de publicitate (doua din Cluj si restul din Bucuresti), potrivit lui Crisan. Crisan nu a divulgat numele agentiilor participante la licitatie.

Gama de produse Gerovital H3 (ce cuprinde creme pentru fata, produse pentru ingrijirea tenului, lapte demachiant si masti pentru intinerire) reprezinta circa "10-20%"din cifra de afaceri a companiei Farmec Cluj (care detine dreptul de fabricare al acestor produse), potrivit Manuelei Crisan.

Farmec Cluj a avut in 2005 o cifra de afaceri de circa 17 milioane de euro si estimeaza in 2006 o crestere cu 10%, potrivit reprezentantilor companiei.