Initiative Media (IM) va prelua BMW in Romania si Bulgaria incepand cu 1 iulie a.c., arata aceeasi sursa. in Cehia, Slovenia si Slovacia, celelalte trei tari in care reteaua IM va gestiona acest client castigat in urma unui pitch international, preluarea se face incepand cu 1 februarie.

Valoarea contului atras de IM in cele cinci tari este estimata la 40 de milioane de lire sterline, adica circa 60 de milioane de euro.

In Romania, contul BMW apartine, din 2006, agentiei House of Media, parte din The Group. The Group mai include companiile Media Investment (servicii de comunicare media), Nicola Porter Novelli (PR), Brands Talk (creatie), Touch Communication (marketing direct), Q Research (cercetare), BT Production Group (productie publicitara), potrivit declaratiilor reprezentantilor companiei, pentru NewsIn. The Group, infiintat in 2005, a avut anul trecut o cifra de afaceri cumulata de 15,4 milioane de euro, iar 90% din business a fost generat de agentia Media Investment, specializata in planificare si achizitie de spatiu publicitar, potrivit declaratiilor companiei dupa depunerea bilantului la Ministerul de Finante, in primavara acestui an.

IM, prezenta in Romania de 12 ani, face parte din operatiunile Lowe Romania, conduse de Veronica Savanciuc si de omul de afaceri Paul Radu, actionari majoritari. Operatiunile Lowe includ agentia de publicitate Lowe&Partners, agentia de relatii publice Lowe PR, agentia de media Brand Connection, agentia Medic One, specializata in servicii de comunicare medicala (pharma).

Citeste si:

IM este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide, membra a Interpublic Group of Companies (IPG). Initiative Romania, cu 26 de angajati in prezent, potrivit site-ului companiei, a avut anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 16,9 milioane de euro si un profit net de circa 302.000 de euro, potrivit Ministerului de Finante.

Portofoliul IM include clienti precum Orange Romania, Johnson&Johnson, Raiffeisen Group, MOL Romania, Pernod Ricard, Continental sau Sony Ericsson.