Brand Connection a castigat contul media Gallina Blanca, in urma unei licitatii la care au mai participat trei agentii specializate. Brand Connection va asigura activitatile de media strategy & planning pentru brandul Gallina Blanca, bine cunoscut in special pentru cuburile concentrate.

“Brand Connection s-a diferentiat la aceasta licitatie prin cercetarea aprofundata pe care a realizat-o, dar si prin intelegerea produsului si a categoriei. Ceea ce a generat o strategie care a raspuns obiectivelor relansarii”, spune David Sagnier, Marketing Europe la Gallina Blanca.

“Imbogatirea portofoliului Brand Connection cu un client precum Gallina Blanca, la numai un an de la infiintarea agentiei pe piata romaneasca, ne ofera oportunitatea de a ne demonstra abilitatile strategice. Am pregatit aceasta campanie cu mult entuziasm si ne-am bucurat de o comunicare buna cu echipa clientului”, Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection, intr-un comunicat al companiei.

Citeste si:

Obiectivul campaniei realizate de Ileana Tomescu si Crina Bibicu, Planner Ana Maria Negulescu, este sa relanseze Gallina Blanca pe piata romaneasca. Primul val al campaniei s-a desfasurat in perioada octombrie – noiembrie 2006.

Brand Connection este membra a grupului Interpublic, unul din cele mai mari holdinguri de marketing si comunicare din lume. Brand Connection are reprezentante in 20 de tari din intreaga lume. Brand Connection Romania s-a infiintat in anul 2005, iar in prezent are o echipa formata din 12 profesionisti cu experienta in domeniul media. Portofoliul Brand Connection Romania include, printre altii: Gallina Blanca, Asiban, Bucharest Distribution Park, Editura Maxam, Ideal Casa, The AdStore Advertising, Ad Work, prin Lowe & Partners - Adesgo, Bramac, TNT, Boehringer Ingelheim, Elly Lilly, CSC Pharma.