Mercury Promotion a angajat trei oameni noi in companie: 2 creativi si un Account Manager. Acestia sunt Radu Constantinescu, Corina Gliga si Gabriela Avram.

Radu Constantinescu (29) este din ianuarie copywriter Mercury. Cu o experienta de 6 ani in advertising la Grey, Gavrila&Asociatii si Funky Business, pe conturi importante ca Zapp, Avon, P&G, BAT, Toyota, Sony, Nokia, Romtelecom si un background de comunicare solid (licentiat in comunicare, master in marketing), Radu este o forta binevenita in echipa conturilor Peugeot, Western Union, Tetra Pak si a proiectelor institutionale de la Mercury. "Cred foarte tare in 'joaca serioasa', iar la Mercury am gasit multi oameni care gandesc la fel. Deci numai de bine".

Corina Gliga (25) se alatura echipei de Client Service Mercury pe pozitia de Account Manager. Corina vine la Mercury atrasa de dinamismul si provocarile unui cont precum Peroni (Ursus Breweries) si aduce in agentie o experienta energizanta de aproape 4 ani de munca in marketing si comunicare, ultimii 3 petrecuti in agentii precum Grey Worldwide si Publicis. Noul Account Manager Mercury isi doreste “sa crestem mari” si vrea sa contribuie. Pe langa energie si planuri mari, Corina are Studii Europene (Universitate Babes Bolyai) si un master in relatii publice si comunicare.

Citeste si:

Gabriel Avram (25) se alatura echipei de creatie Mercury, ca art director. Gabriel are multa energie si experienta unor proiecte artistice si comerciale diverse. A studiat design la Facultatea de Arte Vizuale, a fost pe rand graphic designer, web designer, a facut design de mobilier si produs, motion graphics, packaging iar utlimii doi ani i-a petrecut ca art-director la Prospero si AdVenture.com. La Mercury va lucra pentru clienti precum Reinert, Coca-Cola si Muzeul taranului Roman.

Mercury Promotions este cea mai mare agentie independenta din Romania si se afla printre primele 10 agentii de publicitate autohtone. Infiintata in 1993, Mercury are o experienta solida in derularea de proiecte de comunicare integrate si specializate. Pe parcursul celor 16 ani de activitate agentia s-a dezvoltat constant ajungand in 2006 la 140 de angajati, un portofoliu de servicii in crestere si o cifra de afaceri de peste 12 milioane de euro. In prezent Mercury este dedicat unor parteneriate cu o serie de companii importante precum Coca-Cola, Metro, Nestle, Peugeot, Romtelecom, Sony Ericsson, Ursus Breweries, Western Union si altele. Campaniile Mercury au fost premiate la Epica Awards (cu Argint si Bronz), Ad’Or (spotul anului si cel mai bun spot in categorie) si au ajuns in finala la Golden Drum.