Echipa Gutue-Liurea a fost implicata in procesul de selectie al Gradinitei, scoala de cultura si gandire creativa, inca de acum trei ani. Sorin Liurea a fost in 2005 castigatorul competitiei pentru Roger Hatchuel Academy. Anul trecut, echipa a fost in finala unei competitii foarte stranse, fiind devansata de young creativii de la Friends, care au reprezentat Romania la Cannes. Anul acesta Gutue e hotarit sa iasa de pe lista scurta si sa fie castigatorul titlului de “young creative”.

“M-am bucurat teribil cand am aflat ca si-n 2007 promovarea Effie poarta semnatura celor doi. A fost semnul ca procesul de selectie si formare pe care l-a impus Gradinita este exigent, realist si inspirat. Si ca n-a fost deloc o intamplare descoperirea si incurajarea acestei echipe. Nu stiu ce se intampla cu celelalte scoli alternative ale industriei, dar stiu sigur ca aceasta, cu numele ei inofensiv si auto-ironic, are rezultate pe care le valideaza si alte competitii ale comunitatii noastre,” a declarat Teodora Migdalovici, intr-un comunicat dedicat evenimentului.

Gandita sa sprijine descoperirea, formarea si incurajarea unei noi generatii de creativi, Gradinita a debutat sub identitatea Cannes Academy la noi. Inflatia ulterioara de academii ne-a determinat sa schimbam numele acestei universitati alternative pentru cultura ideii. Am ales sa-i spunem Gradinita pentru a marca importanta unui fundament solid si a unei evolutii necesare. Miza insa, a fost constant aceeasi: tutori luminati, competitie stransa, juriu cu clasa si premiu pe masura: participarea celor mai buni dintre “gradinari” la festivalul de pe Riviera franceza.

Gradinita reprezinta sansa pentru tinerii pasionati de publicitate de a ajunge la Scoala Rivierei…Este prima scoala semi-virtuala de exercitiu creativ, unde studentii si absolventii facultatilor din domeniul comunicarii pot imbina conceptele cu solutiile creative.

Gradinita Grupa Mica (Roger Hatchuel Academy) se adreseaza studentilor la facultatile de comunicare, cu vârste care nu depasesc 23 de ani, cu o buna cunoastere a limbii engleze dar mai ales cu spirit creativ.

Citeste si:

Gradinita Grupa Mare se adreseaza juniorilor din agentii de publicitate sau oricaror tineri care au activat cu succes in domeniul creatiei în comunicare. Buni cunoscatori de engleza si posesori ai unui protofoliu de lucrari care sa le recomande potentialul, ei vor trebui sa treaca prin mai multe etape de selectie, inainte de a ajunge la Cannes.

Anul 2007 aduce schimbari in desfasurarea concursului. De anul acesta vor exista 12 briefuri pentru studenti. Briefurile vor veni din partea unor mari companii, dar si din partea organizatiilor cu scopuri umanitare. Briefurile reprezinta punctul de pornire al unui exercitiu creativ, care au menirea de a-i antrena pentru competitia finala.

Juriul si tutorii sunt un corp mixt format atat din specialisti autohtoni cat si din personalitati internationale. Intalnirile au loc in spatii nonconventionale si sunt reale infuzii de informatii.

In viitorul apropiat, lista completa a tutorilor si juratilor de la competitia locala pentru selectia Young Creatives va fi la dispozitia presei de specialitate. Pregatiti-va pentru un regal cu creativi de calibru, vorbitori influenti si abordari neconventionale pentru cateva luni de studiu si evaluari de print.

Biroul Cannes Lions in Romania isi desfasoara activitatea sub tutela Teodorei Migdalovici.Misiunea biroului aceea de a ridica standardele in industria de comunicare la nivel local, de a cultiva festivalul de pe Riviera pentru potentialul lui de inspiratie si de a dezvolta o comunitate a industriei de profil pe criteriile performantei celebrate la Cannes.