Unitatile Red Lounges sunt spatii experimentale unde tinerii pot petrece timpul si pot invata nenumarate lucruri despre muzica, filme sau jocuri. Coca-Cola Red Lounge din Singapore este conceput pentru “tanarul de maine”, caruia i se ofera console de joc pe un ecran cu plasma, Xbox kiosks, PC-uri pentru jocuri, conexiune wi-fi, asa ca userii pot face 'surf wirelessly'. Locuri intime in care pot purta linistiti o conversatie si tonomate cu Coca-Cola, Sprite, Coca-Cola light si alte numeroase bauturi din gama Coca-Cola, fac ca Red Louge-urile sa aiba foarte mult succes printre tineri.

Valoarea business-ului nu a fost inca dezvaluita, dar Coca-Cola cheltuieste anual mai bine de 10 milioane de dolari pentru publicitate, in promovarea brandului Coke in China, informeaza ACNielsen.

Red Lounge include membri ai echipei de marketing a Coke, la fel ca si cativa parteneri ai unor agentii de publicitate, care se ocupa de partea de marketing a brand-ului Coke si a programului sau din timpul Jocurilor Olimpice, asta pentru ca Coca-Cola este unul dintre sponsorii globali al competitiei.

Leo Burnett se ocupa deja de alte branduri ale Coca-Cola in China, majoritatea, cele alor bauturilor necarbogazoase precum Minute Maid, Modern Tea Workshop (un ceai verde dezvoltat de Coca-Cola special pentru China), HealthWorks, o linie de ceaiuri din plante si Powerade, o bautura pentru sportivi. Leo Burnett va continua sa lucreze pentru aceste branduri, precum si pentru Red Lounge.

Reprezentantii agentiilor au refuzat sa comenteze, dar intr-o decalaratie data de un reprezentant al companiei a precizat ca Red Lounge a fost creat pentru a “aduce laolalta cei mai buni specialisti intr-un singur loc pentru a aduce maximul de integrare si inovatie a programelor de marketing pentru piata chineza. Leo Burnett va lua controlul pe partea de client service si creative management al Red Lounge, cu 35 de noi angajati, veniti aici din intreaga lume, pentru a avea diferite roluri”.

Citeste si:

Doi dintre cei care fac parte din personalul Red Lounge sunt managing directorul Wasim Basir si Bere Mitchell, directorul de creatie, ambii care au condus contul din China al Coca-Cola in cadrul McCannErickson, unde Basir era account director si Mitchell, director executiv si de creatie. Executivii sunt acum noii angajati ai diviziei LeoBurnett, din grupul Publicis.

"Ei au jucat un rol important in contul Coca-Cola si au ramas sa ocupe pozitii cheie in management, prin noile oferte”, se spune intr-o declaratie a Coca-Cola. In timp ce McCann Erickson nu se mai ocupa de contul Coca-Cola, “McCann WorldGroup va juca un rol important in Red Lounge”.

Si alte agentii iau parte la Red Lounge al Coca-Cola, proiectele includ Starcom, detinut tot de Publicis, care va avea o pozitie cheie in strategia de media si in planificare, si divizia chineza a Aegis Group, Wwwins. Heartland, o companie independenta de media outdoor, va fi de asemenea implicata in Red Lounge.

Decizia de a muta contul din China a Coca-Cola de la McCann, coincide cu plecarea din companie a lui Ilan Sobel, managerul general al Coca-Cola in Shanghai, care s-a ocupat de marketing strategic si de inovatie, si care s-a intors recent in sudul Africii, din motive personale.