Decizia de a investi in aceasta noua directie provine din evaluarea potentialului extraordinar al transformarii filmelor de companie obisnuite in mijloace de comunicare virala, care permit cresterea brand awareness-ului prin utilizarea unor canale ne-conventionale precum Internetul, e-mail-ul sau instant messenger-ul.

„Cultura viral video incepe sa se impuna tot mai mult ca mijloc important de comunicare, in special pe segmentul de brand awarness. Investitia in realizarea filmelor este compensata de cresterea notorietatii companiei sau a produsului promovat prin postarea materialelor pe canale gratuite, care sunt receptate de publicul tinta cu o mai mare deschidere decat in cazul canalelor de comunicare conventionale. In plus, viralitatea nu este data de etichetarea filmului ca atare, ci de modul in care publicul tinta il va recepta. in cazul nostru, experienta capatata de-a lungul timpului in productia de astfel de clipuri ne ajuta sa realizam legatura intre mesajul creativ al clientului si mediul de difuzare. Am inceput cu filmulete auto-promo, disponibile pe site-ul nostru, care au fost trimise in reteaua de relatii personale si care au fost primite foarte bine, ceea ce ne face increzatori in potentialul acestor instrumente de comunicare” a declarat Tino Furtuna, general manager al Factor, intr-un comunicat emis de agentie.

Din punct de vedere tehnic, productia acestor filme urmeaza in general aceleasi etape ca realizarea unui spot publicitar TV obisnuit (filmat sau animat), partea de creatie a mesajului revenind agentiei, iar aportul creativ al studioului materializandu-se in sincronizarea mesajului cu cerintele publicului tinta, dar si cu caracteristicile canalelor de comunicare. Produsul devine astfel parte a “adverteinment-ului” cerut acum din ce in ce mai mult de public.

„Filmele virale de prezentare sunt un instrument de comunicare foarte eficient. Ele pot completa cu succes orice efort de promovare, creand premisele pentru receptarea mesajului. Buzz-ul sau word of mouth-ul obtinut pe canalele ne-conventionale pot crea asteptarea sau determina interesul pentru o anumita companie sau pentru produsele sale” a adaugat Tino Furtuna.

Citeste si:

Realizarea acestui nou tip de materiale audio-video se inscrie in planurile de dezvoltare ale casei de productie care in acest an isi propune cresterea cifrei de afaceri cu 20%. Estimarea este bazata atat pe deschiderea oferita de aderarea la Uniunea Europeana, cat si pe intregirea ofertei de noi produse si servicii, pe care Factor intentioneaza sa le lanseze pe piata in 2007.

“De asemenea, anul 2007 inseamna si Anul Calitatii pentru Factor”, anunta Tino Furtuna, precizand ca “Integrarea serviciilor, inceputa in 2006 prin care oferim clientilor toata gama de servicii de productie si post-productie audio-video, in locatiile proprii, presupune dezvoltarea unor noi standarde de lucru si de calitate pe care ne dorim sa le implementam in decursul acestui an.”

Factor este o casa de productie si post-productie publicitara cu peste 11 ani de experienta care ofera clientilor sai solutii integrate pentru productia de spoturi publicitare si filme de companie, montaj audio-video, inregistrare si editare de sunet, “sound design”, compozitie muzicala, grafica 2D si 3D.