Acesta vine in completarea celor doua productii anterioare, „Beciul” in 2005 si „Invizibil” in 2006, care, pe rand, au pozitionat explicit brandul (2005) si i-au oferit o identitate proprie in categorie (2005-2006). Anul acesta, noul spot urmareste declararea fara dubii a diferentierii consumatorului de Beciul Domnesc fata de „ceilalti”, si prin aceasta, atragerea catre valorile brandului a consumatorului mai tanar ce simte cel mai acut nevoia de a iesi in evidenta. De aceea am ales sa folosim nu doar un mesaj mai puternic, dar si un mod de realizare total nou ce va diferentia aceasta productie de orice alt spot difuzat la ora actuala.

„Noul TVC la Beciul Domnesc este foarte actual, cozile interminabile de masini au devenit ceva la ordinea zilei, cel putin in Bucuresti. De fapt, asa cred ca mi-a venit si ideea. Ce am urmarit de data asta a fost sa aducem Beciul Domnesc cat mai aproape de consumator; sa aratam, fara a fi, insa, demonstrativi, cat de aproape pot fi valorile brandului de oricine doreste sa se identifice cu ele. Am renuntat intr-un fel la lucrurile sofisticate si usor metaforice de dinainte. Beciul Domnesc face parte acum din viata fiecaruia, dar transcede limitele unui produs banal, devine o atitudine, un mod de a fi, de a vedea lumea. Ca sa inducem asta, print-un fel de negare a unei afirmatii, tot ce ne-a trebuit a fost sa surprindem oameni si atitudini in viata lor de zi cu zi. Cred, cu toata modestia de care pot fi capabil, ca am creat chiar un nou gen in peisajul publicitar autohton – spotul reportaj”, spune Dragos Cazan, director de creatie Violet, intr-un comunicat de presa al agentiei.

Filmarile s-au desfasurat in perioada 15 decembrie 2006 – 15 ianuarie 2007 in mai multe locatii din Bucuresti.„Cautand solutii de a prezenta scenariul intr-un mod cat mai interesant, mi-am amintit de un film pe care l-am vazut, Baraka. Acolo s-a redat apusul soarelui, care dureaza o ora, in 60 secunde. In acelasi mod am incercat sa redam si noi desfasurarea unei zile obisnuite in 25 de secunde: dimineata – drumul spre serviciu, cele 8 ore de serviciu, masa de pranz, seara – iesirea in oras. Am vrut acest spot intr-o dinamica si grafica speciale. Un rol important il au grafica textului si efectele sonore aplicate pentru ca spectatorul sa simta presiunea pe care am vrut sa o transmitem”, a precizat regizorul Eduardo Vazquez, despre tehnica de filmare.

Citeste si:

Colaborarea echipelor implicate a fost foarte stransa pentru a ajunge la un rezultat care sa satisfaca toate cerintele unui asemenea proiect. „Faptul ca proiectele anterioare au fost de un real succes si ca Violet ’’simte’’ brandul si publicul caruia acesta i se adreseaza, ne face sa avem mare incredere in noul spot”, completeaza si Dan Ghejan, director marketing si vanzari Vincon.

Echipa care a lucrat la producerea acestui spot este formata din: Dan Ghejan – Director Marketing si Vanzari Vincon Vrancea; Dragos Cazan – Director Creatie Violet, Dragos Cazan – Copywriter Violet, Liviu Drangu – Art Director Violet, Dan Cretu – Account Director Violet, Magda Schnell – Account Manager Violet, Eduardo Vasques – Regizor, Jordi Rexach – DOP, iar casa de productie care a derulat proiectul a fost Tandem Film, reprezentata de directorii de productie Razvan Angelescu si Monica Duta.

Infiintata in 2001, Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, cu actionariat 100% romanesc. Printre brandurile care au acceptat provocarea Violet se numara Vincon Vrancea, Real Hypermarket, Mapei Romania, Neoset, Intersnack, Gorenje, Euromedia, Libra Bank, Beauty Shop, Marks&Spencer si altii.