Folosirea celor mai noi metode de PR si propagarea mesajului in mediul online sunt cateva dintre modalitatile pe care 4 ACE-pr&publicity se va concentra anul acesta. incepand cu 2007, piata de comunicare va deveni din ce in ce mai competitiva, atat datorita posibilei intrari pe piata a unor noi jucatori, cat si a cresterii interesului companiilor pentru aceasta modalitate de promovare.

Unul dintre mediile care au cunoscut o dezvoltare foarte importanta in ultimii ani a fost piata romaneasca de online. incepand cu acest an, 4 ACE-pr&publicity, va pune accentul si pe comunicare online, unul dintre cele mai dinamice medii la ora actuala.

Aceasta decizie a fost influentata in principal de dezvoltarea resimtita in 2006. Un studiu publicat de BRAT (Biroul National de Audit al Tirajelor) arata ca 43,5% din populatia aflata in mediul urban detine un calculator personal, iar 53,3% dintre locuitorii oraselor au folosit un calculator in ultimele 12 luni.

Citeste si:

Un numar de 5,8 milioane de utilizatori lunari, conform trafic.ro, o rata de utilizare in crestere de la 28% la 33% din totalul populatiei si o estimare a evolutiei numarul utilizatorilor de internet la nivel national pana la 7 milioane in 2007, conform ministrului comunicatiilor si al tehnologiei Zsolt Nagy, au demonstrat ca sunt argumente deosebit de importante pentru comunicarea romaneasca.

“Intr-o piata caracterizata de competitivitate crescuta, adaugarea unor metode moderne de comunicare, in planurile generale de promovare, devine esential. De aceea am inceput o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru imbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat. La ora actuala, online-ul reprezinta canalul de comunicare cu cea mai mare crestere de la un an la altul, fapt care nu poate fi ignorat in strategiile moderne de PR si publicity.”, declara Elena Olteanu, General Manager 4 ACE–pr&publicity.