Hewlett Packard Romania desfasoara in perioada 20 –30 aprilie promotia “Imprimantele alb negru printeaza color” . Derulata impreuna cu Publicis Romania, promotia HP ofera participantilor cu aceasta ocazie o imprimanta foto de cea mai buna calitate, spun reprezentantii Publicis Romania.

“Titlul promotiei aminteste de "minunile" petrecute in perioada marii sarbatori crestine” spun creativii Publicis vorbind despre Campania in care “numai de Pasti imprimantele HP printeaza color”.

“Cadoul oferit de HP drept premiu, consta intr-o imprimanta bonus pe care cumparatorul o primeste la achizitionarea…unei alte imprimante! Un laser din seria LJ 1320 – o imprimanta eficienta, rapida si productiva care imprima chiar si fata-verso in mod automat” spun reprezentantii agentiei.

Campania promotionala propusa de Publicis Romania isi centreaza mesajul pe radio la Pro FM si Radio Guerilla (unde se poate asculta un spot radio), pe website-uri, un alt pas important fiind distributia de postere si flyere in Bucuresti si in majoritatea oraselor din tara.

Spotul radio are o durata de de 20” si si-a propus sa starneasca in randul ascultatorilor o mare curiozitate, conceptul acestuia vrand sa sublinieze inca o data “minunea” pe care HP o propune cu ocazia promotiei de Pasti: imprimantele alb negru ale gigantului american IT imprima color!

“Incercam prin aceasta actiune abordarea unui nou tip de promotii, de scurta durata, cu impact si valoare foarte mare pentru clientii nosti” a declarat Radu Negoescu din cadrul HP Romania. “Alegerea celor doua echipamente (HP Laserjet 1320, produsul participant si HP Photosmart 7450, produsul oferit cadou) nu este intamplatoare: imprimanta laser HP 1320 este cea mai eficienta solutie de imprimare in cadrul birourilor mici si medii, in care nevoia de culoare si imprimare de fotografii este in crestere”

Oficialul HP face si conexiunea cu perioadsa promotiei “ Legatura cu perioada de Pasti este destul de simpla: dorim sa aducem culoarea in birou asa cum de aceste Sarbatori culoarea este adusa in casele noastre prin traditia oualelor vopsite.“

De la HP Romania au lucrat la “imprimarea campaniei Cristian Gilmeanu si Radu Negeoscu – Director de Produs si Roxana Toma – coordonator HP INteractive Center.

Publicis Romania a mixat promotia cu Loredana Popasav – Group Account Director, Corina Tudor – Account Manager, Andreea Dumitrescu – Account Executive, Magda Stanciu - copywriter, Alex Dobrescu – Art Director, Catalin Alexandriuc - director productie, iar din partea Optimedia - Vicentiu Neacsu, Senior Media Planner si Marius Tocu, Media Planner.

Pe langa HP, Publicis Romania mai detine in portofoliu clienti cum sunt Banca Romaneasca, British Airways, Domeniile Tohani, Groupe Seb, Germanos, Garnier, Holcim, L’Oreal, Renault, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool.