Campania de print Maggi, cu executiile “Mount Rushmore”, “The Godmother” si “Jane”, a castigat premiul in categoria Food. Tot campania Maggi a adus agentiei “The Silver team” pentru echipa de creatie Stanescu/Dumitrescu/Pilat.

“Pentru noi AdPrint este un festival de prestigiu. Are unul dintre cele mai bune jurii din Europa si ne-am facut un obicei sa participam pentru ca ne intereseaza o parere avizata. Apoi, AdPrintul este un ultim test inainte de Cannes si o ocazie de a publiciza cele mai bune lucrari. Ma bucura premiile noastre. Ma bucur ca avem cea mai buna echipa din Romania, si cel mai bun copywriter-sef: Alexandru Dumitrescu (Tzugu). In final, ma bucura ca in acest an mai multe agentii din Romania au avut rezultate bune. Competitia ne stimuleaza sa fim si mai buni. Multumim”, a precizat Adrian Botan, director de creatie regional pentru Europa Centrala si de Est, al McCann Erickson, intr-un comunicat al agentiei.

Campania Maggi realizata de catre Monica Stanescu (Art Director), Radu Pilat (Copywriter) si Titus Dumitrescu (Group Creative Director) a castigat pana acum un Golden Watch si un Golden Dum la festivalul de la Portoroz (2006), Bronz la Epica iar printurile “Jane” si “Mount Rushmore” se afla pe lista nominalizarilor la festivalul de la Meribel, care isi va desemna castigatorii in luna martie.