Cu o cifra de afaceri preliminara de aproximativ 51 mil. euro, pentru anul 2006, agentia de publicitate McCann Erickson, care a inregistrat cresteri spectaculoase in ultimii doi ani, si-a propus anul acesta sa mearga pe consolidarea business-ului\".
"Asta nu va insemna, insa, ca vom evita pitch-urile mari, a precizat pentru Wall-Street Alexandru Dumitrescu, associate creative director al McCann Erickson.

McCann nu urmeaza anul acesta anumite directii de comunicare si nu au fost stabilite inca strategii de extindere in acest sens, de baza ramanand mediile clasice. Unul dintre motive? Daca esti o marca mare, e aproape imposibil sa ignori TV-ul. Plus ca senzatia de control e mai mare. Audienta e masurata cu precizie si stii exact unde 'ai lovit' si de cate ori, a mai spus Alexandru Dumitrescu.

Cifra preliminara de afaceri a McCann Erickson pentru 2006 este de 50.6 milioane euro, in crestere fata de 2005, cand agentia a inregistrat o cifra de 42,8 milioane euro sau in 2004, cu 26,2 milioane euro.

Intrebat ce ar alege intre o campanie publicitara TV si una online, Alexandru Dumitrescu a raspuns foarte simplu: Personal, as alege un spot care sa circule pe e-mail. Desi este constient de faptul ca Internetul atrage masiv continut media, ca site-uri precum YouTube au revolutionat conceptul de Internet, si utilizatorii incep sa descopere noi frontiere ale comunicarii.

Oricum, Internetul a inceput sa devina un element obligatoriu in aproape toate brief-urile clientilor. Pentru ca e relativ ieftin si pentru ca e un mediu in plina dezvoltare si la noi. Eu ma astept ca Internetul sa preia puterea, dar nu cred ca TV-ul va muri. Poate ca nu mai exista in forma asta, dar cat timp vor exista meciuri de fotbal sau concerte transmise in direct vor exista advertiseri care sa vrea sa difuzeze un spot inainte de eveniment sau in timpul lui, a completat Alexandru Dumitrescu.

Pentru McCann este o certitudine: Noi avem marci mass market, pentru care mediile 'clasice' sunt esentiale.

Printre ultimele reusite ale agentiei se numara cele trei trofee castigate la AdPrint, printre care premiul pentru cea mai buna echipa din Romania si pentru "Best use of copywriting". Campania de print Maggi, cu executiile Mount Rushmore, The Godmother si Jane, a castigat premiul in categoria Food. Tot campania Maggi a adus agentiei The Silver team pentru echipa de creatie Stanescu/Dumitrescu/Pilat.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri