Cele 3 luni de training si invatare interactiva sunt dedicate si in 2007 printului. Printul este domeniul in care “gradinarii” finalisti isi vor da concursul in competitia finala a Young Creativilor de pe Riviera.

Alaturi se vor afla 20 lectori luminati, din aproape toate domeniile comunicarii. Ramane un numar domninant de creativi, dar nici clientii, nici oamenii de branding sau strategie nu au fost exclusi. Intalnirile intre lectori si "gradinari" vor avea loc de doua ori pe saptamina - lunea si miercurea - de la 6 la 8 pm.

Echipa tutorilor este una complexa si foarte echilibrata. Ei sunt cei care vor prezenta universul printului in toate formele lui in cadrul intalnirilor dintre cei de la Gradinitia si oameni din industria locala cu un background impresionant si sunt gata sa-i pregateasca pe aspiranti pentru Cannes. „Gradinarii” pot intra in contact direct cu acesti oameni si au sansa de a invata de la cei buni.

Anul 2007 aduce schimbari in desfasurarea concursului. De anul acesta vor exista cate 12 briefuri pentru fiecare dintre cele doua categorii de varsta – cei pana in 23 de ani si cei pina in 28 de ani. Briefurile vin din partea unor mari companii, dar si din partea organizatiilor cu scopuri umanitare. Ele reprezinta punctul de pornire al unui exercitiu creativ, care are menirea de a-i antrena pentru competitia finala, anunta un comunicat al Gradinitei.

Citeste si:

Cu sprijinul Coca-Cola, Orange Concept Store, IAA dar si al unei parti insemnate la categoria publicatii de business, proiectul are anul acesta sansa de a sedimenta reusitele anterioare si de a marca o noua etapa.

In mai vom sti deja cine sunt cei care merg la competitia finala Young Creatives (grupa mare) si la Roger Hatcuel Academy (grupa mica). Pe urma de alesii nostri depinde felul in care tanara Romanie creativa va fi remarcata pe Riviera. Gradinita este un proiect al biroului Cannes in Romania. Scoala se adreseaza studentilor a caror varsta nu depaseste 28 de ani iar Cannes-ul este cel care da reperele de calitate, modul de a gandi, aspiratia.

Iubesc si sprijina creativitatea de standard, alaturi de noi Biz, BrandManagement, BusinessWeek, Campaign, Elevate, Marca inregistrata, MarkMedia, MediaAdvertising, Orange Concept Store, The Investor, The Marketer, Torneo Businessman’s, Wall-Street. Lista partenerilor nu se opreste aici si surpreze placute vor continua sa apara.