A treia editie AdBreak se va desfasura sub auspiciile noutatii. Un format nou, o locatie noua, spoturi noi in sectiunea rezervata dezbaterii si o noua formula de moderatie. Evenimentul va fi structurat in patru parti, proiectiile fiind alternate, de aceasta data, cu momentele dedicate industriei publicitare din Romania.

Viorel Copolovici dezvaluie citeva amanunte despre felul in care se va desfasura AdBreak: “Ne-am gindit sa dinamizam putin formatul evenimentului. Daca pina acum existau doua parti, editia a treia va fi impartita in patru. Mai mult, daca pina acum lansam o tema de discutie intre invitatii speciali si public, de aceasta data vom discuta despre doua dintre cele mai noi ( si cele mai bune ) lucrari ale momentului.”

Daca despre proiectii stim sigur ca vor fi in doua reprize ( masini si accesorii in prima si tematica sexuala in a doua ), daca Bogdan Naumovici va vorbi despre cel mai nou clip pentru “Tide” alaturi de echipa care s-a ocupat de aceasta lucrare, asupra subiectului prezentat de McCann Erickson planeaza un mister total. Echipa lui Bogdan Enoiu promite doar ca va veni cu un spot nou pentru o marca pe care nu ati mai vazut-o pe ecrane pina acum. Publicul va avea parte de imagini in premiera de la filmari si de lucrari necontractate pentru acelasi client.

“O alta noutate, de ordin tehnic de aceasta data, o reprezinta posibilitatea de a rezerva locuri in clubul Escape pentru cea de-a treia editie AdBreak. Cu siguranta ca nu va fi loc pe scaune pentru toti cei care vor dori sa participe, dar inca nu am gasit acel spatiu din Bucuresti in care sa putem inghesui pe toti aceia care doresc sa participe la eveniment. Bun sau rau, AdBreak are o calitate pe care nici macar cei mai aprigi critici n-o pot nega: exista.” a mai adaugat Viorel Copolovici.