Publicis, al patrulea grup de comunicare din lume, a anuntat miercuri un profit net pe anul 2006 de aproape 450 milioane de euro, cu 15% mai mult decat in anul 2005, ceea ce a depasit previziunile analistilor, anunta NewsIn.

Profitul net al grupului de comunicare Publicis a crescut in 2006 pana la 443 de milioane de euro de la 386 de milioane de euro, cat a fost in 2005. Profitul operational a crescut cu 10% in 2006, pana la 713 milioane de euro, ajutat de veniturile mai mari obtinute de companie. Potrivit reprezentantilor grupului de comunicare, Publicis are ca scop in 2008 obtinerea unui profit operational de 16,7%.

Publicis a cumparat acum doua luni compania de marketing online Digitas Inc., cu aproximativ 1,3 miliarde de dolari (aproape 1 miliard de euro) si a anuntat ca va continua politica de achizitii pe pietele in dezvoltare. Aceste piete vor constitui un sfert din veniturile Publicis pana in 2010, au mai anuntat reprezentantii grupului.

Publicis a anuntat ca veniturile aduse de noile activitati ale companiei s-au situat, anul trecut, la 3,3 miliarde de dolari (aproximativ 2,5 miliarde de euro). Numai in ianuarie 2007, noile activitati ale companiei au totalizat aproape 2 miliarde de dolari (aproximativ 1,5 miliarde de euro). "Acesta este cel mai puternic inceput de an din istoria grupului", a declarat directorul Publicis, Maurice Levy.

Publicis este al patrulea grup de comunicare din lume si a fost fondata in 1926. Compania include, printre altele, agentiile Saatchi & Saatchi, Leo Burnett Worldwide, Starcom si ZenithOptimedia. Printre clientii Publicis se afla si cel mai mare advertiser din lume, Procter & Gamble.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri