In timpul celei de-a 79-a Gala a Premiilor Oscar, Apple a prezentat primul spot TV pentru iPhone, un spot de 30 de secunde care include imagini de la diferitele emisiuni televizate sau capturi din filme celebre, in care aproximativ 30 de actori pronunta o varietate de Alo-uri.
Spotul se incheie practic cu singura parte in care apare iPhone, urmata de sloganul "Coming in June". Apple a platit aproximativ 1,7 milioane dolari pentru reclama respectiva si se presupune ca mai bine de 40 de milioane de oameni din SUA si chiar mai multi din celelalte parti ale lumii, au vazut acest spot.

Strategia adoptata de Apple este una enorma de marketing si un efort urias de promovare a telefonului inteligent. Desi dispozitivul va fi lansat pe piata in luna iunie, analistii au precizat ca produsul a jucat un rol cheie la show-ul anual de decernare a premiilor, la Hollywood.

Spotul 'de Oscar' al iPhone, creat de TBWA Media Arts Lab, din Los Angeles, marcheaza primul spot din istoria recenta a Apple, prin care se face o promovare importanta pentru un produs care inca nu s-a pus in vanzare pe piata. Steve Jobs, CEO al Apple, a recunoscut cu mandrie ca nici el sau ceilalti reprezentanti ai companiei nu au spus nimic despre iPhone, pana cand acesta nu a fost pregatit pentru a fi vazut.

Nu se stie sigur daca spotul pentru iPhone a fost creat special pentru Gala premiilor Oscar sau va mai fi difuzat. "iPhone inseamna stil si stilul este scump, a precizat, Emily Riley, analist al Jupiter Kagan. "Cu un pret relativ ridicat, primul pas este acela de a convinge adevaratii oameni influentabili sa cumpere produsul, a mai spus ea, citata fiind de publicatia AdAge.

Jobs a discutat pentru prima oara despre iPhone si a facut furori cu noul produs al Apple la conferinta Macworld, care a avut loc la inceputul lunii ianuarie. Miro Kazakoff, director-wireless si cercetator online al companiei Compete, a precizat ca inainte, in industria wireless,se discuta cu mult inainte despre produsul care urma sa fie lansat, trendul fiind transformat acum, reprezentantii diferitelor companii asteptand un moment cheie pentru a oferi mai multe informatii.

iPhone este un telefon mobil, iPod, camera video de doi megapixeli, dispozitiv de comunicare prin internet, toate acestea fiind incropite intr-o interfata a telefonului, mai mult decat eleganta.

Inca nu se stie de ce reclama la iPhone a fost lansata in seara premierii cu Oscaruri, unul dintre motive putand fi sa mentinerea interesului crescut pentru acest produs. "Produsul a fost foarte bine primit, dar ei vor sa se asigure in continuare ca gradul de excitare si constiinciozitatea raman la inaltime, a mai precizat Riley.

Numai 1% din 26% oameni care au fost chestionati au spus ca sunt dispusi sa cumpere un iPhone si sa plateasca 500 dolari sau chiar mai mult pentru acesta, conform unui studiu facut recent de catre Compete.

De la Lucille Ball si Jerry Lewis pana la Robert Redford, John Travolta si "Mr. Incredible", toti actorii si-au jucat 'Alo'-urile foarte natural. Alti cunoscuti actori care isi promoveaza si mai cunoscutele Alo-uri in spotul Apple sunt Jackie Gleason, Humphrey Bogart, Marlon Brando, Marilyn Monroe, Clark Gable, Peter Sellers, Steve McQueen, Richard Dreyfuss, Burt Reynolds, Betty Rubble, Michael J. Fox, Harrison Ford, John Cusack, Audree Tautou, Kevin Spacey, William H. Macy, Dustin Hoffman, Will Ferrell, Sarah Jessica Parker, Jeff Bridges, Billy Crystal, Cameron Diaz, Samuel L. Jackson, Robert DeNiro, Ben Stiller, Michael Douglas.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri