Foote Cone & Belding Bucharest a conceput campania de promovare a noii editii a concursului 7 Magic organizat de Libertatea si ProSport.

Campania are loc pe o perioada de 9 saptamani si include doua etape – cea de teasing, care s-a desfasurat inainte de inceperea concursului timp de o saptamana, intre 2 - 9 februarie, si etapa de „reveal”, ce se deruleaza in perioada 9 februarie – 7 aprilie.

Avand la baza un studiu de piata in urma caruia a reiesit ca romanilor le place „sa razuie”, etapa de teasing a evidentiat acest aspect printr-o prezentare exagerata a efectelor razuitului: un autoturism si un aragaz pe care se vad urmele acestui gest facut in disperare. Ducand la extrema aceasta idee, din cele doua executii de spot TV reiese faptul ca, de dragul razuitului, oamenii ajung sa faca acest gest mecanic si chiar si in situatii care nu au legatura cu concursul: in timp ce spala aragazul sau curata o pata de pe caroseria masinii.

Citeste si:

Etapa de „reveal” marcheaza inceputul concursului 7 Magic si ii invita pe impatimitii razuitului sa intre in cursa pentru unul din premiile puse in joc de Libertatea si ProSport. Invartindu-se in jurul cifrei magice „7”, concursul se desfasoara 7 zile din 7 pe o perioada de 8 saptamani, iar premiul cel mare este reprezentat de suma de 700.000 lei. Campania de promovare a concursului se desfasoara pe principalele canale media si include spoturi TV, macheta de presa, spoturi radio si internet.

Proiectul a fost realizat in timp record de catre echipa Foote Cone & Belding, de doar o saptamana, iar filmarile pentru cele patru variante de spot (2 pentru etapa de teasing si doua pentru cea de reveal) s-au desfasurat pe durata unei zile. Din partea Libertatea si ProSport, campania de promovare a concursului 7 Magic a fost coordonata de catre Georgeta Coman, Director de Marketing si Adelina Panait, Brand Manager Libertatea.

Echipa Foote Cone & Belding care a contribuit la realizarea campaniei este formata din: Andreea Paun – Copywriter, Dragos Radulescu – Art Director, care a indeplinit si rolul de regizor, Cosmin Radoi – New Business Director, in colaborare cu casa de productie Animotion Production / Rollin Film.