Netflix a oprit perioadele promoționale gratuite pe care le oferea noilor clienți, iar în perioada următoare ar putea anunța o scumpire a abonamentelor, scrie Marketwatch.
Speculațiile privind o scumpire în SUA și Europa au apărut după ce gigantul de streaming video a mărit deja abonamentul lunar în SUA de la 14 la 15 dolari (pentru abonamentul standard HD) și de la 17 la 19 dolari pentru abonamentul premium HD.
În plus, Netflix a oprit perioadele promoționale grauite pe care le oferea în mod normal, schimbare neanunțată, dar vizibilă dacă accesați secțiunea ”Help” a Netflix.
Netflix nu a comentat până acum cu privire la o posibilă scumpire a abonamentelor. În precedentul raport financiar semestrial, Netflix a anunțat 10 milioane de noi abonamente, compania fiind ajutată de pandemia COVID-19 care a ținut oamenii în casă fără prea multe lucruri de făcut.
Netflix urmează să publice rezultatele financiare pe trimestrul al treilea săptămâna viitoare. Ultima majorare de prețuri a Netflix a avut loc în ianuarie 2019, atunci când compania a scumpit abonamentele cu 13-18%, cea mai mare creștere de la momentul lansării companie în 2007. Majorarea a avut loc cu trei zile înaintea raportului financiar trimestrial.
Citeste si:
Sursa foto: Shutterstock
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: