Cei care doresc sa participe la EFFIE 2007 mai au o saptamana la dispozitie pentru a se inscrie in competitie.

Campaniile trebuie sa fi rulat in anul 2006, pe cel putin un suport media, sa aiba obiective clare si sa prezinte dovada indeplinirii sau depasirii acestora. Ele trebuie sa combine in mod reusit toate disciplinele unui program de marketing si sa demonstreze parteneriatul dintre agentie si client in construirea unei marci.

Jurizarea campaniilor inscrise in concurs se va face in doua runde, in data de 27, respectiv, 28 martie 2007, la hotelul Howard Johnson. Castigatorii vor fi anuntati in cadrul galei de premiere, care va avea loc in data de 29 martie, la Bamboo.

“Prin traditia si formatul sau, acest festival este unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume. El se bucura de recunoastere unanima atat din parta clientilor cat si a agentiilor, intrucat este una dintre putinele dovezi clare ca publicitatea creativa vinde”, spune Victor Dobre, Executive Director International Advertising Association (IAA) Romania si membru al Comitetului Organizator EFFIE 2007.

“Este unul dintre cele mai credibile evenimente care se intampla in industria de publicitate a zilelor noastre”, a adaugat el, intr-un comunicat de presa al evenimentului. Juriul EFFIE de anul acesta va fi prezidat de Erich Buxbaum, Regional Director for Europe IAA, si este format din peste 50 de profesionisti din domeniile marketing si comunicare.

Citeste si:

Pe lista finala a juriului EFFIE 2007 se afla: Adrian Nicolaescu - Director Marketing RedBull, Alex Badila - Managing Director Publicis, Alexandra Gatej – Chairman Unilever SCE, Alina Agurida - Marketing Director Allianz, Alina Simpetru - Managing Partner TBWA\MERLIN, Anca Beta – Brand Manager Culinary Nestlé, Bianca Bourbon - Marketing Manager Coca-Cola Romania, Bulgaria, Moldova, Calin Clej - Consumer Marketing Manager Quadrant Amroq Beverages, Catalin Butolo – Director Marketing Ultra PRO, Catalin Ignat - Marketing Director URBB, Catalina Cernica - Managing Director Graffiti BBDO, Corina Salanti - Marketing Director Real, Cosmin Alexandru - Managing Partner Brandivia, Cristina Lepadatu - Marketing Director Banca Romaneasca, Cristina Micu - Marketing Manager ING, Cristofor Iosub – Managing Director Ogilvy One, Dan Oprescu – Portfolio, Brand & Trade Strategy Director JTI, Dan Ostahie - CEO Altex, Dan Petre – Managing Partner si Director al Departamentului de studii calitative D&D Research, Dan Zloteanu – Marketing Manager Beiersdorf, Daniel Enescu - Managing Partner Daedalus Consulting, Daniel Gavrila – Consultant independent, Daniela Knecht - Deputy Managing Director Client Service & Business Development BV McCann Erickson.

La fel, Diana Flutur – Managing Director Odyssey, Eduard Croitoru - Advertising Director Dacia, Emanuel Sanda - Country Manager AC Nielsen, Ioana Ivancenco Paun - Director Marketing HVB Tiriac Bank, Ioana Manea - Managing Partner Loco Branding & Communication, Magda Niculescu – Category Portfolio Manager Masterfoods, Manuela Voicila – General Manager Zentiva, Maria Tudor – Managing Director Zenith Media, Marina Zara - Marketing Manager McDonald's, Marius Caluian – General Manager MEMRB Romania, Mihaela Ungar - Marketing Manager Colgate – Palmolive, Mihai Ciobanu – Consumer Healthcare Manager Romania Pfizer, Mihai Ghyka - Director General InBev, Mircea Kivu – Director Stiintific Ipsos Interactive, Octavian Popescu - Managing Director Initiative, Oliver Kapusta - Integrated Communication Director GMP, Paula Hotea - Client Service Director Saatchi&Saatchi, Petra Hoyos – CEO Scala JWT, Radu Ghelesel - Account Director Central & Eastern Europe Grey, Radu Miu - General Manager Mercury Promotions, Razvan Matasel – Deputy Managing Director & Head of Planning Leo Burnett, Robert Zanescu – Managing Director Garrison Group, Roxana Popa - Brand Manager P&G, Sorin Popescu – Managing Partner Next, Stephanie Jackson - Senior Director, Brand and Marketing Communications Vodafone, Svetlana Bulacu – Head of Media Office Cosmote, Wojciech Bauman - Marketing VP Ursus Breweries.
Festivalul va avea, incepand cu anul acesta, trei noi categorii: “Pharmaceuticals”, “David vs. Goliath” si “Renaissance”.

O alta noutate a EFFIE Awards 2007 este impartirea categoriei “Food products” in doua categorii distincte: “Food products I” (de ex.: carne, lapte si produse lactate, mancare pentru animale) si “Food products II” (de ex.: snacks-uri, dulciuri).

Festivalul de anul acesta va avea, in total, 18 categorii. Toate categoriile au un punctaj minim, pe care o campanie trebuie sa il atinga pentru a putea obţine premiul Gold, Silver sau Bronze EFFIE, fiind posibil să se acorde premiu Silver sau Bronze, fără ca în cadrul secţiunii respective să se acorde şi Gold EFFIE. Grand EFFIE este acordat campaniei care obţine cel mai mare punctaj global al anului. Categoriile “Promotions FMCG” si “Promotions non-FMCG” nu pot concura pentru Grand EFFIE.

EFFIE este organizat de IAA Romania si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), editia 2007 fiind realizata in colaborare cu Millenium Communications.