Dupa achizitionarea Royal Brinkers in decembrie 2005, Orkla Foods Romania devine detinatoarea unui portofoliu de nu mai putin de 6 marci de margarina. In contextul acestor schimbari majore si in lumina parteneriatului de lunga durata cu BrandTailors – care a insemnat colaborarea pentru rebranding-ul Ardealul si Tomi – noul proiect demareaza in aceeasi formula.

Fiind vorba despre un angajament de anvergura, care presupune in primul rand management de portofoliu, proiectul Wiesana a insemnat gandirea brandului in cadrul unei noi strategii de re-pozitionare care sa ajute crearea sinergiei portofoliului de marci de margarina.

In conditiile in care jucatorii din segmentul in care activeaza Wiesana sunt fara exceptie ancorati in beneficii functionale de produs, propunerea BrandTailors a venit in zona potentarii unui beneficiu emotional puternic.

Citeste si:

Asa a prins viata noua identitate Wiesana, care vorbeste mai intai de toate despre o stare de spirit aparte, aceea pe care o ai atunci cand impreuna cu cei dragi te bucuri de tot ce e mai bun pe masa. Wiesana e mai mult decat o simpla margarina intinsa pe o felie de paine; Wiesana joaca un rol important in potentarea gustului mancarurilor (fie ca e un sandvis, un piure sau o mancare gatita).

Conceptul grafic realizat de Janos Kurko, creative partner BrandTailors si sub care s-au dezvoltat identitatea vizuala si design-ul de ambalaj a avut in vedere atat castigarea impactului la raft cat si inducerea senzatiei solare, entuziaste, pe care oricine o are atunci cand se este supus unei “explozii a gustului”, se anunta intr-un comunicat al companiei.

“Cu un fundament puternic in noua reteta, Wiesana – care, cum se stie, exista in piata din Romania inca din 1994 – vine in intampinarea consumatorilor cu un indemn nou: “bucurati-va de gust!””, spune Beatrice Danis, managing partner al BrandTailors.