Operatorul de telefonie mobila Orange va lucra din acest an, pentru servicii de creatie, cu agentia Leo Burnett &Target, afiliata operatiunilor grupului mondial de publicitate Publicis, au declarat pentru NewsIn persoane apropiate negocierilor.

Miscarea Orange in Romania vine ca urmare a revizuirii contului de creatie la nivel paneuropean, estimat la circa 200 de milioane de dolari, in primavara anului trecut. Orange a ales atunci sa lucreze cu doua agentii din grupul Publicis si cu Euro RSCG, parte din grupul Havas, la nivel european. Ambele grupuri, Publicis si Havas, deruleaza operatiuni in Romania.

Dintre agentiile afiliate celor doua grupuri de publicitate, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett & Target si ADDV Euro RSCG, Orange a ales sa lucreze cu Leo Burnett & Target, au declarat pentru NewsIn persoane apropiate procesului de revizuire a contului de creatie al operatorului de telefonie.

Contactate de NewsIn, Orange Romania si Leo Burnett & Target nu au comentat informatia.

In ultimii ani, contul de creatie Orange a fost majoritar detinut de agentia independenta romaneasca Tempo Advertising. Tempo a asigurat rebrandingul Dialog in Orange, in 2002. Punctual, Orange Romania a lucrat in ultima perioada si cu una dintre cele mai creative agentii din Europa, Wieden & Kennedy Londra (de exemplu, campania "Hide & Seek", din toamna lui 2006).

Contul de media al Orange este gestionat in Romania de o agentie afiliata altui grup mondial de publicitate, Interpublic. Este vorba despre Initiative Media.

Agentia full-service Leo Burnett & Target SA, infiintata in 1994, este detinuta minoritar de grupul Publicis si se numara printre cele mai mari agentii de publicitate din Romania. Agentia detine clienti precum Altex, Interbrew (Bergenbier), Cris-Tim, QAB (Prigat) si Philip Morris. Leo Burnett&Target face parte din grupul Leo Burnett Romania, care mai grupeaza agentiile Starcom si Starlink Media (servicii de comunicare media), Starlink Creative Services (creatie), iLeo (servicii interactive), The Practice (PR) si 23 (shop de creatie).




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri