Grupul SBS s-a dezvoltat, la nivel international, pe patru directii de business: televiziuni comerciale (ce reprezinta 70% din venituri), pay-TV (15%), radio (8%) si publicatii (7%). Veniturile din afara activitatilor de publicitate au reprezentat 39% din veniturile nete ale companiei in 2006, comparativ cu 34%, din veniturile totale, cat reprezentau in 2005.

"Performantele financiare ale SBS au fost imbunatatite, in primul rand, datorita televiziunilor comerciale din Olanda, Belgia, tarile din nordul Europei si Romania", se mai arata in comunicatul companiei, potrivit NewsIn."2006 a fost un an-record pentru grupul SBS. Diversitatea operatiunilor din Europa si managementul inovativ ne-au permis sa identificam si capitalizam cu succes oportunitatile din interiorul afacerii", a declarat, in comunicat, Patrick Tillieux, CEO al SBS Broadcasting Group.

"Statiile noastre comerciale de radio si televiziune au reusit rezultate financiare solide in timp ce canalele noastre pay-TV premium din tarile din nordul Europei s-au pozitionat ca lideri pe aceasta piata, cu peste 900.000 de abonati", se mai arata in comunicatul SBS.

SBS Broadcasting Group este unul dintre cele mai mari grupuri media europene care detine mai multe televiziuni comerciale, canale pay-tv, posturi de radio si publicatii. SBS transmite in Belgia, Bulgaria, Danemarca, Finlanda, Grecia, Ungaria, Olanda, Norvegia, Romania, Suedia si Marea Britanie. Printre actionarii SBS se numara Permira, KKR si de Telegraaf Media Grup NV (TMG) din Olanda.