Astfel ca Sensiblu si OgilvyOne au realizat o campanie de promovare a kit-urilor de cadouri pentru Sf. Valentin si 8 Martie, in perioada 3 februarie – 8 martie. Adresata tinerilor cu varste intre 18 – 28 ani, campania a folosit mediile de comunicare care au afinitate in randul targetului tanar: telefonul mobil si Internet-ul.

"Pentru Sensiblu, liderul pietei romanesti de retail farmaceutic, initiativa urmareste in primul rand adaptarea mediilor de comunicare la preferintele pacientilor si clientilor si confimarea pozitiei de inovator in serviciile de sanatate si ingrijire personala. Abordand acest nou canal de comunicare am incercat sa ne apropiem si mai mult de pacientii si clientii nostri oferindu-le si informandu-i de cele mai bune servicii, campanii si oferte in timp real" declara Andreea Ionescu, director de marketing Sensiblu.

“Programul a constat in expedierea prin bluetooth a unui slideshow cu imagini care sugerau ca . Persoanele aflate in apropierea farmaciilor Sensiblu din Unirea Shopping Center si Plaza Romania, avand o intentie clara de shopping, au primit acest slideshow pe telefonul mobil. “Expedierea s-a facut, desigur, cu acordul consumatorului, acesta putand decide daca accepta sau nu primirea mesajului.” explica pe scurt Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director, OgilvyOne.

Masurarea rezultatelor nu a fost deloc grea pentru ca softul prin care s-au transmis mesajele pentru Bluetooth contine si o aplicatie de inregistrare arezultatelor. Un filmulet de 34 de secunde care exemplifica ce se intampla atunci cand esti in apropierea unei farmacii Sensiblu a ajuns viral pe YouTube, acumuland in scurt timp, peste 1000 de vizualizari.

Citeste si:

Intrebati de interesul clientilor asupra acestui mix de tehnologii pentru promovarea unei campanii, reprezentantii Ono-to-One Communications au precizat pentru Wall-Street ca “internetul si telefonia mobila nu mai sunt de ceva vreme doar noi medii. Pentru client incep sa devina medii normale, din mix-ul de marketing, care au avantajul de a se adresa mult mai targetat, de a atinge exact acele persoane vizate de campania respective”.

“Foarte interesant este faptul ca au fost cateva bloguri care au vorbit despre campanie, iar filmuletul de pe YouTube a ajuns si pe video.acasa.ro (un site romanesc similar cu YouTube), unde in aproximativ 10 zile de la postare ajunsese numarul 8 in topul celor mai vizionate filme “ever” si locul 4 in topul celor mai votate clipuri de pe site ” a mai adaugat Alexandrescu.

Prezentat in cadrul Digital Marketing Forum, campania Sensiblu este prima dintr-o serie de campanii in cadrul carora OgilvyOne isi propune sa foloseasca tehnologie digitala si metode interactive, captand astfel atentia consumatorilor asupra brand-urilor promovate.