In perioada 22-24 martie, va avea loc cea de-a patra editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare si Relatii Publice. Sub semnul PRIME Romania, filiala a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare, congresul este dedicat anul acesta comunicarii de criza. Intitulat “Cursa contra timp. Comunicarea de criza”, el isi propune ca, pentru 3 zile , profesionisti, studenti si tineri absolventi din toata tara sa analizeze aceasta tema din trei perspective: criza organizationala, criza politica si criza mess-media.

Structura evenimentului cuprinde doua zile de conferinte si studii de caz care vor fi gazduite, ca si in primii doi ani, de Muzeul National de Arta al Romaniei si o zi de workshop-uri, cea de-a treia, care va avea loc in incinta Facultatii de Litere, de asemenea partener al ultimelor doua editii. Atat primele doua zile cat si ultima vor abunda in premii oferite celor mai pertinente interventii, in concursuri si tombola.

Participarea la congres se face pe baza de inscrieri, incepand cu data de 13 martie si pana pe 21 martie la sediul PRIME Romania din Facultatea de Litere (Edgar Quinet nr. 14, sala 306) si la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA, str. Povernei, nr. 6-8).

PRIME Romania se bucura in demersul sau de sprijinul Lamonza, partener oficial, BCR, Digital Image, Quadrant Amroq Beverages, Carturesti si Brandbuilders. De asemenea, evenimentul este sustinut de Realitatea TV, partener tv exclusiv, Student FM, Cotidianul, Dilema Veche, StudentMax, Wall-Street, eWEEK, Comunicatedepresa.ro, PRwave, Studentie.ro, Rospotline, Onlinestudent si OOPS Media.
Pentru mai multe detalii despre participare, despre invitati si despre concursuri accesati www.cnsconline.ro.