Erich Buxbaum, director International Advertising Association (IAA) Europa si presedintele juriului EFFIE Romania 2007, va sustine un workshop la Bucuresti, cu ocazia festivalului eficientei in publicitate, EFFIE Awards, cea de-a patra editie din Romania.

Workshop-ul, intitulat "Brand Positioning - Develop, sharpen and strengthen your brands for sustainable profits and protect them from aging", va dura o zi si jumatate si va avea loc pe 28 martie, in sala Diamond Hall, a hotelului Howard Johnson, din Bucuresti. Cursul intensiv se adreseaza celor care detin functii de middle management, ajutandu-i sa-si perfectioneze abilitatile de business. Training-ul consta in sase module, care cuprind 400 de slide-uri, peste 100 de exemple si 40 de reclame, este interactiv si va avea o sesiune de intrebari si raspunsuri extinsa.

Workshop-ul va atinge teme precum: importanta si puterea brandurilor, schimbarile care influenteaza evolutia brandurilor, pozitionarea de brand, dinamica brandurilor, viziunea de brand, dezvoltarea brandurilor, extensia de brand, strategii de succes, intinerirea brandurilor.

Erich Buxbaum are o experienta de peste 30 de ani in marketing si comunicare. Pe parcursul timpului, el a fost responsabil de strategia globala, inovatia si constructia de branduri in cadrul Unilever si a ocupat diverse functii precum Senior Vice President, Household Care, Unilever Londra si President Unilever si Chairman Lever Faberge, Austria.

Citeste si:

Buxbaum are mai multe zone de competenta, precum Strategic Management, Portfolio Management / Acquisitions and Disposals, Knowledge Management, Brand Build & Positioning, Brand Communication, Innovation Process Management si Color Psychology.

Campaniile participante trebuie sa fi rulat in anul 2006, pe cel putin un suport media, sa aiba obiective clare si sa prezinte dovada indeplinirii sau depasirii acestora. Ele trebuie sa combine in mod reusit toate disciplinele unui program de marketing si sa demonstreze parteneriatul dintre agentie si client in construirea unei marci.

Jurizarea campaniilor inscrise in concurs se va face in doua runde, in data de 27, respectiv, 28 martie 2007. Castigatorii vor fi anuntati in cadrul galei de premiere. Premiile EFFIE au fost acordate pentru prima data in Statele Unite ale Americii, in 1968, de New York American Marketing Association, drept recunoastere pentru cele mai eficiente campanii de publicitate ale anului. Prima editie EFFIE din Romania a festivalului a avut loc in anul 2004.