"Romania Libera", cel mai vechi ziar de pe piata roamanasca, cu o istorie de 100 de ani, a fost relansat cu un nou design.

Actionarii si managementul ziarului au decis anul trecut ca este nevoie de un proces de reimprospatare a ziarului, la nivel grafic si editorial, de reasezare a sa in noul context in care functioneaza.

Re:ply, companie specializata in comunicare interna si externa de brand si in consultanta de publishing, a realizat, timp de 6 luni, un minutios proces de restructurare a ziarului, de adecvare a sa la un context modern si la un tip de cititor mai sofisticat.

In noua formula, Romania Libera este un produs de presa foarte consistent, compus din 4 caiete si mai multe suplimente (Mica publicitate, Timpul Liber, Angajari si Cariere, Imobiliare).

Tot ceea ce am realizat noi la nivel grafic a fost facut strict in interesul cititorului, spune Iulian Puiu, designer & managing partner la Re:ply. Nu am avut nici o clipa in intentie un demers calofil, nu am urmarit sa cream un produs de presa mai frumos si atat, ci am dorit sa realizam o combinatie armonioasa de functional si estetic. Scopul nostru a fost sa-l ajutam pe cititor sa-si ia rapid informatia de care are nevoie si sa facem ca <> sa fie o experienta placuta atat pentru cititorii sai loiali, cat si pentru cititorii care vor face acum din <> ziarul lor preferat, a completat acesta.

Principiile pe care echipa de designeri Re:ply Iulian Puiu si Catalin Dumitru le-au urmarit in reorganizarea si redesenarea ziarului au fost: sa ajute cititorul sa navigheze cu usurinta in interiorul publicatiei; sa ierarhizeze informatia, pentru ca cititorul sa se poata orienta rapid catre informatia importanta; sa creeze un ritm de citire dinamic; sa editeze articolele astfel incat informatia sa poata fi retinuta usor; sa faca ziarul un produs prietenos; sa faca experienta citirii mai placuta; si sa ofere cititorului un produs de publishing modern si inovativ fara a rupe definitiv legatura cu vechiul ziar, la nivel perceptual.

Re:ply este o companie specializata in comunicare de brand si publishing si are cea mai mare divizie de cataloage de pe piata romaneasca. Printre clientii sai se numara Sensiblu, Dacia-Renault, UPC-Astral, Baneasa Media Group, Distrigaz Sud, Europolis, Interamerican, B1TV, IKEA si Metro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri