Campania "Hello tomorrow " urmareste sporirea fortei de vanzare din cadrul Avon, care in prezent se ridica la aproximativ 5 milioane de persoane, precum si reorganizarea strategiei globale de marketing.

"Drumul parcurs pana la finalizarea conceptului a fost o adevarata calatorie", a declarat Elizabeth Smith, vicepresedinta diviziei newyorkeze a Avon.

"Scopul acestui proiect de marketing il reprezinta recunoasterea eforturilor Avon de a rezona cat mai puternic cu stilul de viata al femeilor", a mai adaugat aceasta.

Pentru a sublinia dimensiunile acestui demers ambitios, Avon intentioneaza sa investeasca 340 de milioane de dolari in publicitate anul acesta, fata de cele 250 de milioane cheltuite in 2006 si 135 de milioane in 2005.

"Avem o parere extraordinara despre mesajul campaniei si ii oferim tot suportul financiar", sustine Smith.

Anumiti experti sunt insa de parere ca rezultatul s-ar putea sa fie sub asteptarile conducerii. "Adevarata problema este daca Andrea Jung va reusi sa canalizeze eforturile spre revitalizarea celor 5 milioane de reprezentanti de vanzari", este de parere Peter Sealey, fost director de marketing al Coca-Cola.

Exista si o abordare online a campaniei, care poate fi experimentata pe site-ul companiei, unde sunt comercializate produsele Avon de aproape 10 ani, alaturi de spoturile televizate, print-uri si brosuri.

Citeste si:

In cadrul aceluiasi demers, Avon a pus bazele fundatiei "Hello Tomorrow" care isi va concentra eforturile catre ONG-uri din 18 tari, sustinand dezvoltarea femeilor in contextul actual de business, dar si a comunitatilor locale.

"Avon este exemplul perfect de brand clasic pe care toata lumea il cunoaste, dar a ajuns intr-un punct in care trebuie sa fie readus in atentia mondiala" sustine Nicola Bell, responsabilul relatii clienti al Soho Square, agentia care s-a ocupat de proiectul "Hello Tomorrow".

Pana in acest moment au fost lansate doua spoturi publicitare, in care sunt exprimate puncte de vedere diferite asupra conditiei reprezentantilor de vanzari Avon.

"Unii oameni sunt manati de motive pragmatice, in timp ce altii au un puternic spirit anteprenorial", a adaugat Nicola Bell.

La 1 iunie 2006, compania a celebrat 120 de ani de existenta la nivel international. Fondata de David McConnell in 1886 sub numele de "California Perfume Company", Avon are astazi peste 5 milioane de reprezentanti in intreaga lume, fiind prezenta in peste 100 de tari in domeniul productiei si vanzarilor directe de produse cosmetice.

Avon Romania a inregistrat in anul 2005 o cifra de vanzari de peste 120 milioane de dolari, in crestere cu 18% fata de anul precedent.