Cu 4 milioane de plicuri cu seminte de flori, Brands & Bears lanseaza campania de primavara pentru Cif si Domestos.

A trebuit sa gandim regional, sa gasim un concept care sa fie pe masura importantei acestui proiect si de aceea, am ales o abordare pentru un altfel de spune Cristina Lambru, director de creatie la Brands & Bears.

Ce a iesit? O promotie plina de culoare, unde sticlele de Cif si Domestos sunt plantate printre flori si fiecare dintre ele poarta un sticker ce ascunde un plic cu seminte de flori de primavara. Mai mult, fiecare sticker aduce consumatorului sansa sa castige teren pentru o gradina de flori, in valoare de 25 000 de euro cu locatia la alegerea castigatorului, anunta un comunicat al agentiei.

Ca sa se asigure ca primavara asta chiar vor fi flori peste tot, agentia a ales sa premieze consumatorii si dupa casa de marcat, oferindu-le ghivece sau alte premii inflorate. POSM-urile, si ele deja inflorite, transforma gondolele din magazine in adevarate gradini. Clientul dorea improspatarea platformei de comunicare si se pare ca Brands & Bears a venit cu cea mai buna propunere.

Proiectul a fost o provocare inca de la faza de pitch pentru a se gasi o abordare indrazneata si care sa diferentieze puternic promotia, construind in acelasi timp pe elementele specifice platformei de comunicare folosite pana acum. O buna dovada este si TVC-ul de 30 sec, care difera ca ton of voice, cromatica si poveste, de abordarile anterioare ale promotiei Cif si Domestos. Si harnici si darnici. Astfel, in Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, Cif si Domestos vor umple de culoare si bucurie casele oamenilor.

A fost un proiect foarte important pentru noi, un proiect regional in cadrul caruia am colaborat cu oameni din 5 tari, un volum de munca urias dar cu o mare satisfactie: practic, vom oferi fiecarui locuitor din SE Europei cate o floare. incheie Claudia Mihai - Account Manager la Brands & Bears.

Echipele care au ajutat la inflorirea acestui proiect sunt compuse din: Rares Ciovica Category Manager, Cora Baiasiu Brand Manager, Tanya Koleva Assistent Brand Manager din partea Unilever, iar din partea Brands & Bears, Andrei Galeata Art Director, Elena Negrescu Copywriter, Vlad Leonard DTP, Cristina Lambru Copywriter & Director de Creatie, Maria Chiribau BTL Officer, Cristian Bencze Production Manager, Ana Maria Stoiculescu Account Executive, Claudia Mihai Account Manager.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri