Daca veti trece intamplator astazi pe langa Muzeul National de Arta al Romaniei, intrebandu-va ce e cu toata agitatia de acolo, veti avea ocazia de a participa impreuna cu alte 400 de persoane la Cursa contra Timp. Comunicarea de criza, un eveniment organizat de Prime Romania, Asociatia Studentilor la Relatii Publice si Comunicare.

Nu trebuie sa fiti atleti pentru a lua parte la aceasta manifestare, pentru ca nu este vorba despre vreun maraton pe care MNAR s-a hotarat brusc sa il gazduiasca, ci despre Congresul National al Studentilor la Comunicare, care se desfasoara de trei ani sub cupola mai sus amintitului muzeu, anul acesta avand ca tema comunicarii in situatii de criza.

Prime a considerat ca un astfel de subiect, tabu pentru unii si de-a dreptul ignorat de multi altii, trebuie tratat cu toata atentia si seriozitatea in mediul complex contemporan, supus nesigurantei, ritmului infernal al inovatiilor, presiunii crescande a timpului si a bugetelor. Pentru a asigura o acoperire eficienta a comunicarii in situatii neasteptate, s-a decis analizarea crizei din trei perspective: organizationala, politica si mediatica.

Evenimentul va debuta astazi printr-o conferinta sustinuta de Ioana Manoiu (GMP), Silvia Bucur (Prais Corporate Communications), Sorana Savu (Premium Communication) si moderata de Andi Moisescu (realizator PRO TV). Cum orice abordare teoretica a unui subiect trebuie intarita prin aspecte practice, conferinta va fi urmata de un studiu de caz privind gestionarea gripei aviare, la care vor participa Raluca Bob (Tempo Advertising), Thomas Achelis (Forum for International Communications) si moderata de Mihai Razvan Vintilescu (Cotidianul). In data de 23 martie se vor dezbate crizele politica si mediatica, insotite de asemenea de analize punctuale ale unor actori publici confruntati cu o situatie de criza.

Daca primele doua zile se desfasoara in cadrul Muzeului National de Arta al Romaniei, ultima zi, rezervata workshop-urilor, este gazduita de Facultatea de Litere, partener de nadejde al Congresului inca din primul sau an. Participantii la workshop-uri vor avea oportunitatea de a analiza situatii de criza impreuna cu specialistii de calibru din domeniul comunicarii- Anatoli Ciucurovschi Naming Agency, BDR Associates-Communication Group a Hill and Knowlton Associate, Comunicatedepresa.ro, D&D Research, DC Communication, Dorina Gutu (SNSPA), GMP, McCann PR, The Practice.

Citeste si:

Un motiv in plus de a lua parte la acest eveniment il reprezinta gama variata de concursuri si tombole ce vor anima atmosfera si umple tolbele participantilor cu diferite premii.

Evenimentul Cursa contra Timp. Comunicarea de Criza nu ar fi fost posibil fara sprijinul Lamonza, partener principal, Banca Comerciala Romana, Quadrant Amroq Beverages, Carturesti, Brandbuilders si Nescafe

In ceea ce priveste parteneriatele media, cea de-a patra editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare beneficiaza de sustinerea Realitatea TV, Partener TV exclusiv, Cotidianul, Dilema Veche, StudentMax, Wall-Street, e-WEEK, Student FM, Comunicatedepresa.ro, PRwave, Studentie.ro, Rospotline, Onlinestudent, OOPS Media, RATB.

Digital Image, companie care ofera solutii complete de web si multimedia, a realizat identitatea vizuala, precum si designul materialelor de promovare si al website-ului dedicat acestui eveniment, www.cnsconline.ro.

Dati deci o fuga “contra timp” azi sau maine la Muzeul National de Arta al Romaniei si descoperiti perspectivele diferite de abordare ale comunicarii de criza. Si retineti ca intotdeauna Comunicarea e Negocierea care Strabate Criza.