Consiliul National al Audiovizualului (CNA) are anul acesta un buget de 10,2 milioane de lei, cu peste 3 milioane de lei mai mult decat bugetul de anul trecut, potrivit declaratiilor directoarei Directiei Economice a CNA, Florenta Dorobantu.
Directoarea Directiei Economice a declarat ca aproximativ 7% din bugetul pe acest an, peste 725.000 de lei, vor fi folositi pentru investitii. "Aproximativ jumatate din bugetul de investitii sunt atribuiti achizitiilor de sedii pentru inspectorii CNA din mai multe localitati. in prezent, suntem in faza prospectarii pietei imobiliare din Bacau, Timisoara, Suceava, Deva, Ramnicu Valcea, Oradea si Targoviste si la sfarsitul lunii martie sau inceputul lunii aprilie vom face achizitii", a declarat directoarea, potrivit NewsIn.

In 2006, CNA a avut un buget de aproximativ 7,3 milioane de lei, in 2005 de 6,6 milioane de lei. Aceste bugete au fost superioare celor pentru anul 2004, de aproximativ 6 milioane de lei, si pentru anul 2003, aproximativ 4,6 milioane de lei.

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) reprezinta o autoritate publica autonoma, garant al interesului public in domeniul serviciilor de programe audiovizuale. Consiliul isi exercita atributiile sub controlul Parlamentului, caruia ii prezinta un raport anual de activitate. CNA este constituit din 11 membri numiti de Parlament, la propunerea Presedintiei (2), Guvernului (3), Camerei Deputatilor (3) si Senatului (3).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri