Cu o cota de piata de 85% si 150.000 euro rulati de Elevate in ultimul an, compania indica o crestere constanta a investitiilor in acest mediu de promovare. “Compania a avut in 2006 un profit de 25 000 de euro, bani integral reinvestiti”, a declarat pentru Wall-Street Tudor Maxim, managing director al Elevate.

Cele peste 50 de campanii promotionale, de imagine sau lansari de brand implementate de Elevate pentru clienti din diverse domenii de activitate demonstreaza penetrarea acestui nou suport media in randul advertiserilor din Romania, motiv pentru care Elevate intentioneaza sa investeasca anul acesta in business aproximativ 130 000 de euro.

”Am avut ca strategie sa dezvoltam cat mai repede o retea compacta si
relevanta de locatii, iar in paralel am inceput sa educam piata despre
noul suport media. De asemenea am cautat sa avem o acoperire cat mai
buna atat in Bucuresti cat si in orasele mari din Romania. Pentru
acest lucru am dezvoltat un sistem eficient de francizare”, a mai spus reprezentantul Elevate.

Reteaua Elevate cuprinde 13 din cele mai importante orase din intreaga tara, precum Arad, Bacau, Brasov, Braila, Buzau, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Oradea, Sibiu, Targu Mures, Timisoara. In acelasi timp, acoperirea retelei in Bucuresti s-a dublat fata de primul trimestru al lui 2006. Aceasta acoperire ofera o audienta comparabila cu cea a unui cotidian central.

Citeste si:

Fiind singurul loc in care o companie sau o marca poate avea o comunicare intima cu un potential client, Elevate propune pietei autohtone un nou concept: VCTH. “Prin dezvoltarea acestui nou concept dorim sa propunem clientilor o alternativa la mediile deja consacrate de promovare, oferind un spatiu intim, detasat de acest “razboi al mesajelor” pe care il intalnim si de care ne lovim pretutindeni. Pe niciun alt suport publicitar o companie nu poate vorbi direct unui potential consumator fara ca mesajul acesteia sa fie bruiat”, a mai spus Tudor Maxim.

Intrebat daca nu este frustrant ca pe piata sa nu ai concurenta directa, el a mai declarat ca piata a validat noul suport media si exista deja 4,5
concurenti directi. “Acestia sunt indicatori ca reclama in lift suscita
un interes crescut pentru ceea ce promovam, reclama in lift. Nu este deloc usor sa sustii o afacere ca aceasta, de aceea nu oricine poate sa o faca la un nivel relevant”, a conchis directorul Elevate.

Suport media relativ nou in Romania, reclama in lift a venit ca un raspuns al nevoii sporite de comunicare intr-o maniera neconventionala si de impact, in contextul aglomerarii tot mai mari de mesaje publicitare pe canalele media traditionale. La televizor, la radio, pe panourile stradale sau in cutiile postale se suprapun numeroase mesaje publicitare, de multe ori ale concurentilor directi. in lift, in schimb, poate exista exclusivitate pentru o marca, fapt ce contribuie semnificativ la diferentierea acesteia.