Cele trei campanii de marketing, elaborate de echipa de Marketing & Comunicare a Cosmote impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen | Ashley&Holmes, au fost premiate pentru rezultatele spectaculoase si contributia la cresterea semnificativa a cotei de piata. Cele doua campanii pentru segmentul prepaid, "Singur" - pentru extra optiunea de 300 minute si 300 SMS-uri in retea, si "Revolutia" - pentru extra optiunea de 2.000 de minute in retea, au generat o crestere de peste 600% a noilor activari, in comparatie cu o perioada obisnuita.

De asemenea, campaniile Cosmote, incepand cu "Revolutia", au marcat un moment de referinta atat pentru companie din punct de vedere al notorietatii si preferintei brandului, cat si pentru intreaga piata de telecomunicatii mobile din Romania, unde a inovat si impus noi standarde prin introducerea ofertelor relevante si accesibile comunicate intr-un mod direct, onest si aproape de consumator.

Campania integrata "Acoperirea", prin care Cosmote a comunicat imbunatatirea semnificativa a acoperirii retelei la nivel national, a contribuit la cresterea cu peste 23 puncte procentuale a perceptiei pozitive in randul consumatorilor, dupa numai 3 luni de difuzare.

Citeste si:

Premiile EFFIE sunt acordate ca recunoastere pentru strategii eficiente si idei creative care contribuie la realizarea obiectivelor de marketing, in baza rezultatelor calculate riguros si obiectiv.

Cosmote Romania, membra a Cosmote Group, s-a lansat in decembrie 2005 si a inregistrat dupa primul an operational in Romania un numar de peste 1,23 milioane de utilizatori si o cota de piata de peste 7%. Grupul desfasoara operatiuni de succes in cinci tari din Sud Estul Europei, prin companiile locale din Grecia, Romania, GLOBUL, AMC si COSMOFON si inregistreaza peste 11,2 milioane de clienti in regiune.

Cohn&Jansen | Ashley&Holmes este o agentie de publicitate full-service si face parte din Ashley Worldgroup Southeastern Europe, cea mai mare retea regionala independenta care ofera solutii integrate de comunicare.