Campania de lansare a noii game de ipsosuri Adera a fost conceputa si dezvoltata de agentia Brands&Bears. Inspirata din ideea lui Cristian Bulfinschi, director executiv Brands&Bears, campania se deruleaza din luna martie pe TV, radio si in presa scrisa, planul de media gandit de Brands&Bears urmarind sa promoveze noua gama in toate zonele geografice principale ale Romaniei.

Noul glet Adera de la Lafarge niveleaza atat de bine suprafetele, incat celelalte gleturi par mai degraba bune de folosit la masaj decat la finisat pereti. De aici a pornit si necesitatea de a inventa un test haios prin care defectele peretilor lucrati cu un alt glet decat Adera sa fie depistate usor. Astfel s-a ajuns la mesajul principal al spotului: “Daca Grasu-i fericit, ia-ti un glet mai potrivit!”.

Clientul a dorit un concept prin care sa comunice cat mai memorabil noua gama de produse, iar “testul cu Grasu” a fost o provocare interesanta pe care a agreat-o de la inceput. Totodata, agentia a descoperit in aceasta noua experienta, un client foarte deschis si dornic sa exploreze o abordare indrazneata, pe un ton vesel, ceea ce s-a si intamplat: o comunicare prietenoasa si relevanta pentru consumator.

Citeste si:

“Aveam o gama de ipsosuri noi pe piata, cu notorietate zero, adresata unui consumator majoritar conservator. Ca sa il convingem de calitatea foarte buna a ipsosurilor ADERA, am propus idei povestite indraznet, usor de decodificat de catre acest consumator special”, spune Cristina Lambru – Director de Creatie.

Echipele care au construit acest proiect sunt compuse din: Costinel Bloju – manager vanzari si marketing, Alexandru Chirulescu – coordonator departament marketing, Dana Haiduc – product manager si Vasile Onica – instructor tehnic, din partea Lafarge, iar din partea Brands&Bears, Andrei Galeata – art director, Toni Bunaiasu – copywriter, Vlad Leonard – DTP, Cristina Lambru – copywriter & director de creatie, Amalia Curca – account executive, Adrian Popescu – media planner, Emanuel Grigorcea – client service director.