Campania vine cu 2 saptamani inainte, sa anunte lansarea CANCAN, la TV, la radio, pe panourile stradale, pe internet, cu executii speciale in lifturile blocurilor din Bucuresti si in tara, in OOPS Media, dar si intr-un mediu mult mai apropiat momentului de “consum” zilnic al ziarului de dimineata in Bucuresti – statiile de metrou si in Bucuresti si in tara – in saloanele de cosmetica unde femeilor le atat de drag sa se intalneasca si sa auda ultimele barfe, dar si sa ia parte la ele.

" Vedetele noastre sunt atat de creative in viata de zi cu zi, incat partea de creatie a campaniei a decurs fara nicio problema. Spoturi precum cel cu un personaj sexagenar care isi paraseste sotia pentru o tanara amanta au aparut ca de la sine. Cate sloganuri au notorietatea unui “almanahe”? ce creativ si-ar putea imagina o asemenea serie de despartiri si impacari precum cea a celebrului cuplu de vedete tv? Si cati presedinti au aventuri cu asistentele lor? Hmm, aici e discutabil. Cand viata bate spotul si printul, de ce sa n-o folosesti? Mai ales cand exact asta e subiectul ziarului pe care-l promovam" spune Bogdan Costin, responsabil de unele dintre replicile imaginate de creativii de la 23.

Echipa care a lucrat pentru aceasta campanie: echipa 23 – creatie: Bogdanii (Costin si Naumovici), Petru Cuciuc si Cristi Moldovan, Laur Semeniuc (strategul), Alina Bacsis, Elena Livinti si Andreea Nemens (echipa de brand) in stransa colaborare cu ceea ce oficial se numeste Clientul: Radu Budeanu.

Citeste si:

Ambele echipe de la Agentie – 23 si de la Client – CIAO au ambitii mari de la aceasta campanie. "Shopul de idei 23 porneste cu dreptul, cu un client si un proiect pe care si l-ar fi dorit orice agentie. Fara intalniri cu comitete intregi de clienti care sa isi ascunda fricile in spatele unor focus grupuri atotstiutoare, fara pic de timiditate in abordarea neconventionala a comunicarii, fara cuvinte multe cu pretentii de engleza si lipsite de continut. Doar o agentie si un client care s-au inteles de la inceput si si-au asumat fiecare responsabilitatile ce le revin. Fiti cu ochii pe evenimentele de lansare. Cand i le-am povestit, colegul meu Ionut Mosteanu, de la Leo Burnett, le-a caracterizat simplu: "Astea-s dintr-alea care se prezinta la client si nu se fac niciodata". Ei bine, astea se fac." a declarat Bogdan Naumovici, directorul de creatie al shop-ului de idei 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania.

" CANCAN este primul tabloid de calitate din Romania. Avem ambitii foarte mari cu acest proiect, care are toate premizele sa ajunga cotidianul numarul 1 in vanzari din Romania: avem o campanie de marketing excelenta de la idei la executii, avem o echipa editoriala de nota 10 si nu in ultimul rand avem o experienta importanta. Iar ziarul va arata excelent - designul este semnat de Marian Toader, poate cel mai bun designer de ziare din tara noastra - va fi gros si la un pret bun. Dupa ce in mai putin de doi ani am reusit ca revista Ciao! sa devina liderul incontestabil, pe baza tuturor criteriilor si cifrelor, al pietei revistelor despre celebritati/vedete, iata ca acum vom face acelasi lucru pe piata cotidianelor. Nu trebuie uitat ca , intre timp, aceasta echipa a preluat cotidianul Averea la 400 de exemplare vandute pe zi in medie si l-a adus in mai putin de 7 luni la 31.000 de exemplare, pana in toamna anului trecut. Suntem convinsi ca acest cotidian va depasi chiar si cele mai optimiste asteptari si in final multumim echipei 23 conduse de Bogdan Naumovici!", este de parere Radu Budeanu - Clientul.