In noua forma de organizare, Publicis Healthcare va fi coordonata de Daniel Raicea, client services director & head of strategy si manageriata de Loredana Popasav, group account director.

Publicis Healthcare va avea acum la dispozitie si specialisti in comunicarea generala (consumer) pe langa echipele specializate in comunicarea farmaceutica. Astfel, Publicis Healthcare primeste un plus de competente, energie si prospetime si adauga o experienta de 17 ani in comunicarea marilor marci existenta la Publicis Romania, la expertiza specifica din domeniul farmaceutic, dobandita prin prisma diverselor proiecte farma implementate de Publicis Healthcare in ultimii 8 ani.

“Este normal ca instrumentele de management strategic si creativ folosite cu succes de Publicis Romania sa fie transferate si implementate si la Publicis Healthcare, cu toata specificitatea industriei. Suntem convinsi ca prin aceasta noua formula de lucru, vom putea genera mai multa valoare adaugata pentru clientii nostri din industria farmaceutica”, declara Daniel Raicea.

Citeste si:

“Datorita experientei noastre pe piata de produse farmaceutice, intodeauna am urmarit foarte indeaproape nevoile clientilor nostri. Piata de publicitate din domeniul farmaceutic a intrat intr-o noua etapa, in care marketing-ul produselor trebuie sustinut cu un model de comunicare performant, care sa utilizeze toate instrumentele de comunicare holistice ale unui grup mare si experimentat in domeniul publicitatii, asa cum este Publicis Romania", a spus Teddy Dumitrescu, president-CEO Publicis Grup Romania:

Publicis Healthcare este una din cele mai vechi agentii specializate in comunicarea farma din Romania cu o prezenta activa pe piata din 1999.
Publicis este a doua companie de publicitate din Romania dupa cifra de afaceri, conform ultimului clasament Capital din 2006.