GMP PR a castigat licitatia initiata de Toyota Romania in vederea alegerii unui partener pe zona de relatii publice.
GMP PR gestioneaza comunicarea corporate si de brand pentru Toyota. Agentia va dezvolta strategia de comunicare, va oferi consultanta si servicii de media relations. Colaborarea a inceput cu evenimentul de lansare a celui mai nou model Toyota, Auris, care a avut loc la finalul lunii martie.

Sa faci PR pentru o marca auto este o permanenta provocare. Este o industrie extrem de competitiva, cu foarte multe branduri, cu o presa specializata asaltata de informatii, cu mesaje specifice, cu multe actiuni si cu potential de risc. Este o industrie pe care trebuie sa o cunosti foarte bine, fiindca trebuie abordata diferit. Ne-am dorit mult sa castigam acest cont, fiindca avem expertiza necesara si, nu in ultimul rand, fiindca Toyota este unul din brandurile noastre preferate, a spus Ioana Manoiu, director GMP PR.

Odata cu cresterea pe piata romaneasca, Toyota are nevoie de o strategie de comunicare coerenta si de o prezenta constanta in media. Suntem convinsi ca GMP PR ne va propune cele mai bune solutii in acest sens, avem incredere in experienta, expertiza si nu in ultimul rand in creativitatea lor.

Primul pas al colaborarii dintre Toyota si GMP PR, organizarea evenimentului de lansare a modelului Auris, a fost un succes care ne-a convins pe deplin ca am facut alegerea potrivita, a declarat Ioana Marinescu, Toyota Romania.

GMP PR ofera toata gama de servicii de PR (consultanta, corporate & brand communication, media relations, issue & crisis management, comunicare interna, organizare de evenimente) companiilor din domeniile FMCG, retail, auto, farma, media, financiar, IT&C si ONG. Printre clientii agentiei se numara Alcatel-Lucent, Apa Nova, Aviva, Sensiblu, Mediplus, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever. GMP PR a fost desemnata Agentia de PR a Anului 2006, la Romanian PR Awards. GMP PR face parte din GMP, una dintre cele mai importante agentii de publicitate independente din Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri