GMP PR gestioneaza comunicarea corporate si de brand pentru Toyota. Agentia va dezvolta strategia de comunicare, va oferi consultanta si servicii de media relations. Colaborarea a inceput cu evenimentul de lansare a celui mai nou model Toyota, Auris, care a avut loc la finalul lunii martie.

“Sa faci PR pentru o marca auto este o permanenta provocare. Este o industrie extrem de competitiva, cu foarte multe branduri, cu o presa specializata asaltata de informatii, cu mesaje specifice, cu multe actiuni si cu potential de risc. Este o industrie pe care trebuie sa o cunosti foarte bine, fiindca trebuie abordata diferit. Ne-am dorit mult sa castigam acest cont, fiindca avem expertiza necesara si, nu in ultimul rand, fiindca Toyota este unul din brandurile noastre preferate”, a spus Ioana Manoiu, director GMP PR.

„Odata cu cresterea pe piata romaneasca, Toyota are nevoie de o strategie de comunicare coerenta si de o prezenta constanta in media. Suntem convinsi ca GMP PR ne va propune cele mai bune solutii in acest sens, avem incredere in experienta, expertiza si nu in ultimul rand in creativitatea lor.

Citeste si:

Primul pas al colaborarii dintre Toyota si GMP PR, organizarea evenimentului de lansare a modelului Auris, a fost un succes care ne-a convins pe deplin ca am facut alegerea potrivita”, a declarat Ioana Marinescu, Toyota Romania.

GMP PR ofera toata gama de servicii de PR (consultanta, corporate & brand communication, media relations, issue & crisis management, comunicare interna, organizare de evenimente) companiilor din domeniile FMCG, retail, auto, farma, media, financiar, IT&C si ONG. Printre clientii agentiei se numara Alcatel-Lucent, Apa Nova, Aviva, Sensiblu, Mediplus, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever. GMP PR a fost desemnata Agentia de PR a Anului 2006, la Romanian PR Awards. GMP PR face parte din GMP, una dintre cele mai importante agentii de publicitate independente din Romania.