Un AV Director, doi creativi si un account sunt noile achizitii Mercury pentru luna aprilie.

Oana Venat este, de la jumatatea lunii martie, AV Director la Mercury Promotions. Om cu formatie multidisciplinara si personalitate fascinanta, Oana are o experienta de peste 6 ani in productia AV. A fost team-player DDB Bucuresti, unde a pus bazele departamentului de productie AV si s-a implicat in proiecte importante la Fundatia DaKINO (Festivalul International de Film DaKINO, SaKaDaT , festivalul filmului Turcesc, Marca Inregistrata, Zona Publicitara etc.) Oana e un om cu preocupari diverse si un interlocutor minunat. Scrie si vorbeste cu aceeasi usurinta (dar extrem de competent) despre gradinarit, civilizatie orientala, politica, animale, presa scrisa, televiziune sau advertising.

“Cred in meserie si, oricare ar fi aceea, incerc sa ma perfectionez mereu, nu atat pentru confortul meu, cat pentru a ajuta o echipa sa realizeze ceea ce isi propune” marturiseste noul AV Director Mercury. Oana este un om realist, nu crede in “miraje” pentru ca “oriunde ai fi, rigoarea si bucuria muncii sunt singurele care iti dau adevarata valoare”.

Elena Negrescu (28) are 3 ani de publicitate si este copywriter Mercury. A inceput ca free-lancer pentru facultatea de comunicare “David Ogilvy” iar primul sau job adevarat de copywriter a fost la Violet Advertising. Au urmat apoi Grey Worldwide si Brands&Bears. A lucrat pe conturi ca Vincon Vrancea, Unicef, Neoset, Kent, Ford si Procter & Gamble. Despre publicitate Elena spune ca “este unicul job in care ceea ce faci si ceea ce crezi merg mana in mana si niciodata nu functioneaza una fara cealalta. Cel putin pentru mine. In rest, conteaza foarte mult sa te afli intr-un loc unde ai ce invata si la fel de mult conteaza sa iti sustii o idee in care crezi pana in panzele albe”. Elena vine cu o viziune fresh si o atitudine foarte deschisa, atat de potrivita cu spiritul Mercury. In plus, a scris pentru 22, Tabu si Academia Catavencu si este o abonata a pitchurilor pe OpenAd.net.

Citeste si:

Diana Serban intareste din martie echipa de art directori Mercury Promotions. In industria de advertising din 2001, Diana a lucrat la Bozell si Icon advertising. Optiunea Dianei pentru sectia de grafica a Facultatii de Arte Plastice nu a fost intamplatoare ci vine dintr-o fascinatie timpurie pentru comunicare si advertising. Crede ca “nimeni nu ajunge mai sus de propriile aspiratii” si isi propune mereu sa atinga tinte cat mai inalte. In rest, Diana calatoreste si este o cinefila de cursa lunga.

Ioana Preda vine la Mercury dupa doi ani de experienta in marketing la Anchor Group si un an de publicitate la Ogilvy 141. Dupa ce a coordonat brandul Pall Mall al BAT, Ioana este Account Executive la Mercury si investeste in brandul Peroni al Ursus Breweries.

“Intrarea mea in publicitate, acum un an, a fost conjucturala, dar de bun augur. Formatia de marketing intr-o companie multinationala a constituit o baza solida. Acum sunt convinsa ca lucrul intr-o agentie e ceea ce imi doresc sa fac in urmatorii ani. Sunt o persoana dinamica si imi place sa cunosc in permanenta lucruri, idei si oameni noi. Din fericire, pozitia mea actuala la Mercury imi ofera aceste avantaje din plin”