Estima Finance, parte a GE Money Romania, desfasoara in reteaua magazinelor DOMO campania promotionala Nici un leu. Pe parcursul acestei promotii, valabila pana pe 20 aprilie 2007, clientii pot achizitiona orice produs comercializat disponibil in magazinele DOMO fara nici un cost, fara dobanda si fara comision (DAE 0).
Cumparatorii beneficiaza astfel de o perioada de 3 luni in timpul careia pot alege modalitatea de plata care se potriveste cel mai bine nevoilor lor: plata integrala sau esalonata, intr-un numar de rate egale stabilit tot de ei. In situatia in care, in perioada mentionata, clientul opteaza pentru plata integrala, tot ce ii ramane de facut este sa achite produsul fara nici un alt cost suplimentar.

Daca in schimb doreste sa plateasca in rate, cumparatorul poate achita imprumutul, dupa perioada de 3 luni. Valoarea maxima a creditului este de 20.000 lei, iar perioada de creditare poate atinge 60 luni.

In conformitate cu identitatea sa de brand, DOMO se pozitioneaza prietenos si accesibil. tine cont de traditie, dar este si inovator, isi respecta clientii si le usureaza deciziile de cumparare. Vrem sa incurajam consumatorul sa cumpere de la noi, unde ii oferim o experient de cumparare unica. Ii oferim o gama de produse vasta si de calitate din care sa aleaga ceea ce i se potriveste mai bine, ii oferim atat preturi bune, cat si cele mai avantajoase conditii financiare, practic ii usuram accesul la produsele de care are nevoie, a declarat Gabriela Mandrea, marketing manager DOMO.

Prin lansarea promotiei Nici un leu dorim sa venim in sprijinul unui numar cat mai mare de consumatori si sa-i ajutam sa obtina usor produsele dorite. Includerea unei perioade de 3 luni pe parcursul careia clientii pot opta pentru o varianta de plata confera mai multa flexibilitate creditului pe care il oferim in parteneriat cu DOMO, a declarat Mihaela Burete, product manager Estima Finance.

Campania Nici un leu este deschisa tuturor participantilor persoane fizice cu varsta cuprinsa intre 18 si 69 ani care vor sa achizitioneze produse electronice si electrocasnice si care nu dispun de suma cash necesara cumpararii acestora in preajma sarbatorilor pascale. La inceputul primaverii si mai ales in perioada Sarbatorilor de Paste cheltuielile sunt mai mari, iar noi dorim sa oferim consumatorilor posibilitatea de a-si cumpara produsele de care au nevoie fara costuri suplimentare, printr-un credit accesibil si avantajos, a mai adaugat Mihaela Burete.

Estima Finance, parte a GE Money, are in prezent peste 400 de angajati si isi desfasoara activitatea in doua centre operationale (Bucuresti si Cluj) avand peste 100 de birouri de creditare amplasate la partenerii comerciali.

Compania a acordat credite unui numar de peste 250.000 de beneficiari, a incheiat parteneriate cu peste 700 de comercianti din domenii precum electrocasnice, mobila, IT, GSM sau amenajari interioare. Produsele de creditare ale societatii sunt oferite in peste 1.300 de magazine inclusiv in 110 magazine DOMO, cel mai important partener al Estima si unul dintre primii trei retaileri de aparatura electrocasnica din Romania.

Cifra de afaceri a Domo in 2006 este de 122 milioane de euro in Romania si 3 milioane euro in Bulgaria. In ceea ce priveste profitul, acesta a depasit semnificativ nivelul anului 2005.

GE Money detine active in valoare de 190 miliarde dolari si este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare pentru consumatori, retaileri si dealeri auto din 54 de tari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri