Headvertising a rupt tavile de cozonaci facuti cu faina Grania al carui nas de botez I-a avut pe cei de la FutureBrand-ul grupului McCann. In urma unei licitatii organizate de compania de consultanta Roland Berger, tandemul Future Brands / Headvertising a fost ales de catre Pambac sa se ocupe de lansarea noii sale marci de faina, Grania. Partea de brand identity este semnata de Future Brands iar comunicarea “proaspatului brand a fost realizata de Headvertising, dupa cum ne informeaza officialii agentiei.

Faina care “creste de nu se mai opreste” a fost promovata de Headvertising printr-o executie TV spectaculoasa realizata de catre Cristi Mungiu pentru Castel Films. “Eforturile de pe TV ale competitiei in aceasta perioada ne-au demonstrat inca o data cat de bine a fost ca Pambac a aprobat cea mai curajoasa solutie propusa” declara Mihai Cocea, partener in Headvertising. “Pe langa pozitionarea mai bine definita, memorabilitatea executiilor o va diferentia si mai bine pe Grania in razboul fainurilor care e pe cale sa inceapa pe piata” mai spune oficialul agentiei.

“Nimic n-a fost usor cu acest video, despre care la un moment dat ne gandeam daca nu cumva ne-am intins mai mult decat ne tinea bugetul.” spune din partea aceleeaasi agentii Serban Alexandrescu. “Pentru ca am filmat doua “granii”, producand acum si executia din a doua parte a sezonului. Dar Gabi Antal de la Castel a venit cu o solutie ingenioasa si economica de a realiza cele 2 video-uri in bugetul pe care il aveam. Numai ca in Romania, metoda propusa de Gabi, o combinatie de “blue screen” si “motion control” nu mai fusese incercata decat o singura data, si atunci la o scara mult mai mica”.

Citeste si:

Filmarile s-au facut intr-un platou cu mai multe computere decat proiectoare. “Asta pentru ca, printre altele, a trebuit sa montam “live”, ca sa vedem daca avem vreo dubla buna sau nu. Din fericire, cozonacul a fost cooperativ, s-a rupt cum trebuia si in final totul s-a sfarsit cu bine”a mai spus Serban Alexandrescu.

Spotului de 25 de secunde i s-au adaugat un radio de imagine si unul tactic, destinat sa impulsioneze vanzarile in perioada Pastelui. La fel a fost conceputa si desfasurarea POSM-urilor (foto & efecte mai mult sau mai putin speciale realizate de Carioca), in doua valuri, dintre care al doilea, cel tactic, consta din suprapunerea saptamanala de banderole cu “numaratoarea gospodinelor satisfacute” de faina Grania.

Lansarea noii marci va sustinuta suplimentar si prin aparitii in slot-urile de publicitate din emisiunile “Surprize, surprise!” si “Teo” au mai spus cei de la Headvertising.